Na update staat netwerkprinter offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

asterix1423

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Hallo

Mijn vrouw heeft Windows 7 op haar computer. (Ben zelf een Linux-gebruiker). We hebben een HP 6100 Photosmart (draadloze) netwerk-printer.

Na iedere update van Windows Update staat bij haar de printer offline. :shocked:
Tot nu toe de enige remedie is de printer te verwijderen en opnieuw aanmaken/toevoegen. Ik heb geen last. Ook de andere PC's met Windows XP hebben geen problemen.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

der zijn meer mensen met dit probleem in windows 7

heb je de nieuwste drivers al geïnstalleerd van de printer op de windows 7 computer
kijk even op de website van hp misschien dat dit je probleem oplost

Nieuwste drivers zijn idd al geinstalleerd. Zal nog even wat verder zoeken bij MS en bij HP. Als intussen iemand een helder idee heeft, hou ik me natuurlijk aanbevolen. Een goede beurt maken bij moeder de vrouw is natuurlijk nooit verkeerd.. ;-)

Hoi,
heb zelf ook een photosmart en liep ook tegen dit probleem aan, niet na een update maar na installatie v.e. nieuw modem/router.
Heb het volgende HP Print Diagnostic Utility bij HP gedownload en het werkte perfect!
Dit is wel gerelateerd aan mijn eigen product, wellicht moet je rechtsboven op de site voor je eigen product kiezen.
Hoop dat het voor jou ook werkt. :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan