Na veel tekst toetsenbord traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarrellDD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Beste Helpmij helpers;

Mijn zus kwam aan met een probleempje op haar laptop (Compaq Presario CQ60)

Mijn zus zit op een forum waar ze verhalen typt, en die worden best wel lang. Als ze ergens midden in het verhaal zit, begint haar computer langzamer te typen dan zij typt. en eenmaal aan het einde van het verhaal loopt het gewoon vast. Voorheen gebeurde dit niet. Ik heb haar computer opnieuw geinstaleerd omdat hij traag is geworden maar het probleem blijft zich voordoen. Wat is hier aan te doen?

Met Vriendelijke Groeten
DarrellDD

Je moet het eens even testen met een word document. Laat ze maar eens typen als een razende en kijk nog eens of het zich dan nog voordoet. Dan weet je dat het niet aan de laptop ligt, maar kennelijk aan een trage site m.b.t. de opslag/verwerking enz enz.

Test zelf een wat uit met MSN of skype enz enz, dus een ander praat/type/forum programma. ;)

Beste,
Ik had het met een word document al uitgeprobeerd. ik heb een paar keer lorem ipsum tekst geplakt ongeveer 20 bladzijdes, en daarna verder typen ging gewoon snel, alleen bij internet site loopt het dan vast. Het gebruikt van het geheugen komt dan ook hoog te liggen rond de 90 mb van het werkgeheugen (er zit 4gb werkgeheugen in). Ik zal de andere dingen nog even testen.

Met Vriendelijke Groeten
DarrellDD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan