Na vervangen van beeldscherm van Laptop Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolanda1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2014
Hallo,. Ik heb laatst een beeldscherm vervangen van een Acer Aspire 5552. Toen hij 1 maal vervangen was lag het toetsenbord nog niet op zijn plaats. Juist om na te gaan of het scherm naar behoren werken dat deed het Laptop werkte perfect. mijn vriend deed het volgende! volgens hem zat het stekkertje niet helemaal recht in de aansluiting op het moederbord hij zat aan dat stekkertje Terwijl de laptop aan stond. Laptop viel uit. stekkertje opnieuw gecontroleerd, vervolgens drukte ik hem weer aan scherm bleef zwart,. ledjes gingen knipperen, de laptop maakte een tikkend geluid. uit voorzorg heb ik de laptop vrij snel weer uit geschakeld. na nog eens Alles goed te hebben gecontroleerd.sloot ik de oplader weer aan (batterij lampje deed niks) De Hele laptop doet "compleet" helemaal niks meer. Ik heb van alles geprobeerd - Bios batterij gereset - Beeldscherm helemaal afgekoppeld, - gestart zonder accu en nog veel meer.. Harde Schijf werkt nog naar behoren dvd speler ook ect. Is nu het moederbord stuk? of kan ik hier nog wat aan doen?! Alvast bedankt Mvg Jolanda

Behoorlijke kans dat het moederbord nu defect is ja, dit klinkt namelijk als kortsluiting die veroorzaakt is door het verschuiven van het stekkertje. Je moet ook nooit iets aanpassen wanneer een pc of laptop aanstaat!

Duidelijk is dat hij zich er niet mee had moeten bemoeien.
Bedankt voor uw reactie.

Met Vriendelijke Groet. Jolanda

Laatst bewerkt door een moderator:
100% zeker kan je het nog niet weten natuurlijk, maar er is nog wel een klein iets wat je kan proberen: laat de laptop eens zonder stroom en zonder accu een nachtje liggen. Houd daarna nog zonder de accu en zonder stroom de aanknop voor minimaal 10 seconden ingedrukt. Dat wil nog wel eens (wonderlijk) helpen.

Hoi K1pje, ik ben spontaan uit bed geschoten om de accu er uit te halen! Bedankt voor deze tip. Ik laat het graag weten morgen, Thnx

Mvg Jolanda

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan