• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Na verwijderen macro excel op hol

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhessing

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Hallo,

Ik heb denk ik een foutje gemaakt:o. Na wat experimenteren met het maken van een macro, deze weer verwijdert echter....... telkens wanneer ik nu excel open opent hij al mijn sheets achter elkaar. hoe kan ik dit weer ongedaan maken??

Alvast bedankt.

John

Voortaan eerst maar even goed weten wat te doen voordat ik ga experimenteren:confused:

Wat bedoel je met "opent mijn sheets allemaal achter elkaar"?

Geldt dit voor elk bestand?
Kan je eventueel het bestand bijsluiten?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Kan je die macro hier posten, wel niet de code op zich want dan is het gevaar te groot dat anderen die gaan uitvoeren en ook met problemen zitten. Dus code in een bestandje, en een duidelijke waarschuwing dat dit niet zomaar uitgevoerd moet worden.

Wigi

Kan je die macro hier posten, wel niet de code op zich want dan is het gevaar te groot dat anderen die gaan uitvoeren en ook met problemen zitten. Dus code in een bestandje, en een duidelijke waarschuwing dat dit niet zomaar uitgevoerd moet worden.

Wigi

Helaas Wigi, ik heb de macro al verwijdert. Het was een klein macrootje waarmee ik probeerde een factuurnummer automatisch op te hogen met 1 bij het opnieuw openen van de factuur sjabloon, nadat deze werd opgeslagen (opslaan als) normaal werkblad.

Kan ik mogelijk de macro nog ergens terugvinden?

Helaas Wigi, ik heb de macro al verwijdert. Het was een klein macrootje waarmee ik probeerde een factuurnummer automatisch op te hogen met 1 bij het opnieuw openen van de factuur sjabloon, nadat deze werd opgeslagen (opslaan als) normaal werkblad.

Kan ik mogelijk de macro nog ergens terugvinden?

Kijk eens naar code bij ThisWorkbook in Personal.xls (Persnlk.xls) of iets soortgelijks.

Kijk eens naar code bij ThisWorkbook in Personal.xls (Persnlk.xls) of iets soortgelijks.

Sorry Wigi, maar zoiets heb ik niet kunnen vinden. Weet je ook een lokatie waar dat zou kunnen staan? Ik gebruik overigens Excel 2007.:confused:

Kijk in directory XLSTART.

Vaak is het pad

Code:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\XLStart.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

QUOTE=Roncancio;2599398]Kijk in directory XLSTART.

Vaak is het pad

Code:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\XLStart.

Met vriendelijke groet,

Roncancio[/QUOTE]

Sorry, ook hier is niets te vinden (map is leeg)!:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan