Na verwijderen usb kan apparaat niet meer gevonden worden!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Wie weet hier de oplossing voor?

Als ik mijn telefoon heb aangesloten aan mijn pc d.m.v.
een usb kabel, wordt hij de eerste keer gewoon herkend. Als ik hem rechts onderin de taakbalk op de
normale manier verwijder, wordt hij niet meer voor de tweede keer herkend.
Ondanks dat ik hem pas na enige minuten wachten opnieuw aansluit.
Ik moet dan de pc echt weer helemaal opnieuw opstarten voordat ik de telefoon weer kan aansluiten.

b.v.d.
Carpangler.

In hoevere kan het kwaad als je gewoon het USB stekkertje loshaalt en later weer aansluit ?
Of wordt dit afgeraden door de handleiding?

In heel veel gevallen maakt het eigelijk helemaal niet uit dat je het zo doet, maar heel soms ... heel soms kan het wel eens voor beschadigingetjes op je opslag medium veroorzaken... maar dat is wel heeeeeeeel soms...

groetjes Carpangler.

Ik moet dan de pc echt weer helemaal opnieuw opstarten voordat ik de telefoon weer kan aansluiten.
Dat vind ik niet gek. Je telefoon moet weer opnieuw 'gevonden worden

Sorry hoor, maar..
Hoe komt het dat het met alle andere usb apparaten wel gewoon kan...
het mooie van usb was dat het zowat wel plug en play was..
aansluiten.. en gebruiken...
doe het met mijn digitale camera ook altijd.. en met mijn mp3 speler... hoef met deze apparaten nooit mijn pc opnieuw op te starten..

groetjes carpangler.

Als ik het modem er vroeger uittrok en er weer indeed wijzigde er ook van alles. Windows viel zelfs wel eens helemaal weg.
Als mijn man zijn digitale camera er in laat zitten en toevallig weer opstart gebeuren er ook vreemde dingen.
Wij doen het zowiezo dus via onze regels. Afsluiten.

Anders in de hoek van de driver van je telefoon zoeken?

Laatst bewerkt:
heb zelfs al contact gehad met sony zelf.. er moet iets verkeerd zijn in windows.. volgens hun moet je hem er in en uit kunnen trekken steeds en moet hij hem steeds gewoon weer dedecteren..

vreemd he!

Heb je die usb2 er al eens afgegooid in apparaatbeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan