Na videokaart vervangen is slaapstand niet moegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Omdat (vermoedelijk) de geintegreerde videokaar niet goed meer werkte Heb ik een andere gemonteerd en wel de Radeon 5450. Nu blijkt dat ik de pc niet meer in slaap kan zetten met het op de toetsenbordknopje met het halve maantje. In plaats daarvan gaat hij op de sluimerstand en kan pc vervolgens uitsluitend herstart worden met de startknop op de pc. Windows wordt nu voor een deel herstart waardoor het opstarten veel langer duurt dan wat ik gewoon was door het uit de slaapstand te halen met het halve maantje op toetsenbord. Als ik middels start/pijltje naast afsluiten bij de slaapstandinstelling wil komen, is die niet oproepbaar. Is het mogelijk dat deze videokaart niet de slaapstandoptie heeft? Ik werk met win 7

Als ik in energiebeheer de optie slaapstand openklik dan is het onderliggende menu sluimerstand instelling en activeringstimers toestaan. Ik heb de sluimerstand op nooit gezet waardoor dan toch slaapstand geactiveerd zou moeten worden. Maar die is er dus niet
Het bleek dat de driver niet geinstaleerd was en de nieuwe kaart op de oude driver werkte. Na goed instaleren bleek slaapstand wel mogelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan