Na vijf dagen niet gamen, blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gambler

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
hallo beste mensen

ik heb een erg vaag probleempje vind ik :confused:
ik weet niet of iemand het ook wel eens heeft gehad maar komt ie:
ik speel vaak counterstrike source en cod4 en nu had ik laatst 5 dagen niet gegamed normaal elke dag wel even maar toen dus 5 dagen niet en toen kreeg ik ineeens een bleuscreen kon niet zien wat erop stond wat ging te snel start meteen opnieuw op kon het probleem niet vinden toen dus me windows opnieuw geinstalleerd... dat was 2 maanden terug, en nu heb ik per ongeluk weer 5 dagen niet gegamed en heb het zelfde krijg het spel niet opgestart klein blauw schermpje en hup reboot :( ik vind het erg raar en jammer..
ik heb voor de rest geen virussen op me computer en ook geen rare programma's gedownload... weet iemand raad ?

alvast bedankt

pc specs:

Intel core2duo e6750
2gb corsair geheugen
windows xp home
asus en8800gts 320 mb
asus p5kc
ocz gamer xtreme 600watt

ik denk dat het een geheugen fout is ........
Maybe bios update .

Dat is inderdaad een geheugen fout,
Aan je computer opstelling kan het niet liggen want ik speel ook counter strike soucre en call of duty 4 ik heb ook 2g geheugen een p5kc moederbord en cor2duo e6750 maar ik heb nergens last van.... dat van die 5 dagen zal wel toeval zijn maar welke snelheid geheugen heb jij ?

Dat is inderdaad een geheugen fout,
Aan je computer opstelling kan het niet liggen want ik speel ook counter strike soucre en call of duty 4 ik heb ook 2g geheugen een p5kc moederbord en cor2duo e6750 maar ik heb nergens last van.... dat van die 5 dagen zal wel toeval zijn maar welke snelheid geheugen heb jij ?

ik heb er 667mhz in zitten wel minimaal maar tog :O

o, ok dan is dat het probleem niet want de p5kc kan namelijk problemen hebben 1066 en hoger wel heel erg raar je zou toch zeggen dat er iets verkeerd zit in je geheuegen...
heb je hem niet overclocked ofzo ??

heeel raar....
Het lijkt mij het verstandigst toch maa een BIOS-UPDATe uit te voeren

als je et verkeerd doet of als de stroom uitvalt wel ja, maar ik zou het nog 1 keer proberen... 2 keer gebeurd misschien toeval?

oke bedankt voor je tips thnx

ik doe nog even een online scan met ewido en kijk ik morgen of er mss iets vreemds is maar lijkt me niet en dan probeer ik nog even of ik kan spelen zo niet zal ik die bios update doen

morgen

Dat kan maar welke versie BIOS heb je ???
en Heb je ook Xfire FUN :P

ik heb ook xfire ja maar die gebruik ik alleen voor de gedownloade call of duty4 multiplayer:P

hee

kweet niet welke versie update ik heb gewoon die er al op stond :o niets aan veranderd

btw xvuur: koen7

Hoi.

De titel van je vraag wordt aangepast.
erg vaag zegt niets over je vraag/probleem.

Lees dit verder ook eens door. Een blauw scherm bevat in het algemeen informatie die kan leiden tot een mogelijke oplossing/begrijpen van het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan