Na virus kan ik niet meer in "mijn documenten"

• Onderwerp starter Onderwerp starter duip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duip

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Hoi,
Ik heb laatst een pittig virus op m'n pc gekregen waardoor ik op den duur windows niet meer kon draaien. ik heb nu op mijn D partisipatie (schrijf je dat zo?) een engelstalige XP geinstalleerd. Alles weer gescand enzo en niks gevonden, maar op de C schijf kan ik nog in documents and settings van all users, guest, maar niet meer in de mijne, die heet Duip, teminste ik kan wel die map in maar niet verder naar mijn documenten en favorieten, bureablad e.d. Hier staan natuurlijk al m'n bestanden foto's je kent 't verhaal wel. Dat was m'n administrator map en nu heb ik hier al iets gelezen dat ik die map dan moet overnemen, maar dat lukt me niet. als ik er gewoon op klik zegt die: "acces denied" en als ik met m'n rechtermuis knop doe en dan naar settings ga heb ik geen safety tabblad. wel sharing maar daar kan ik ook verder niks mee.
Iemand enig idee of en hoe ik m'n bestanden weer kan vinden. hij geeft ze niet aan, maar als ik op m'n C schijf ga staan geeft die toch echt aan dat 35 Gb in gebruik is...

Zovast bedankt,

Pieter

Probeer eens op te starten in de veilige modus, druk op F8 voor het Windows splashscherm. Dan heb je kans dat je wel toegang hebt tot je C:\ partitie.

Succes

En dan na bovenstaande rechtsklikken op 'mijn documenten' en bij beveiliging de rechten aanpassen.

het is echt niet te geloven. ik zag dit al een paar keer eerder op dit forum. iemand stelt een vraag, er komen 1 of 2 antwoorden en het probleem is opgelost.
Hartelijk bedankt. het werkte en ik kan weer bij al m'n bestanden. Geweldig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan