Na virusscanner geen internet en outlook express meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert71

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Na een forse lading virussen te hebben verwijderd, heb ik nog wel msn, dus een werkende adsl-verbinding, maar geen toegang tot internet en email ((via outlook express) meer. Hoe kan dit? De draadloze ontvanger van internet werkt prima, msn ook, maar ik kan niet meer via de snelkoppeling op het bureaublad op internet. Hij vraagt dan met welk programma ik wil openen,.. WIE HELP!!!Q!:confused:

Maar als ik niet op internet kan (dit bericht schrijf ik via een andere pc) hoe kan ik jullie oplossingen dan volgen? Dat zijn allemaal online tools... Of zie ik het verkeerd?

Via netwerk/floppy/cd/dvd, overzetten, en nee, deze kun je gewoon downloaden.

Ok, dit helpt me helaas niet. Ik heb geprobeerd om IE opnieuw op de pc te installeren, maar krijg de melding 'Setup heeft een nieuwere versie van Internet Explorer op uw systeem aangetroffen. Setup kan niet worden voortgezet.'

Overigens krijg ik bij het dubbelklikken op de bureaubladkoppeling, te zien dat de pc zoekt naar iexplorer.exe

Ik wordt niet goed!:mad:

IE herinstalleer je door het bestand ie.inf op te zoeken, in de map Windows\inf, en met de rechtermuisklik voor installeren kiezen, met de XP cd in de drive, en daar naar het bestand iexplorer.ex_ te verwijzen, in de i386 map.

Anders zul je deze manier moeten volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan