na w3 validator willen 2 scripts niet samen werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Hallo,

Ik ben met een site bezig en heb w3 validator er eens overheen gehaald pas later viel me op dat fancybox script niet wil werken als ik een php slideshow die ook gebruikt maak van javascript nog in de pagina heb. Zodra ik dus alle scripts van die slideshow uit de head haal doet de fancybox het wel.

Inderdaad heel dom nog geen backup gemaakt van de site :'(

Iemand die weet wat hier mis gaat?

Grtz Merijn

Aanpassing: www.transportarchief.nl (de fotos wisselen nu wel maar bij nieuws en lees verder werkt de fancybox niet, nu ook omdat ik de link tijdelijk verijdert heb, daarvoor opende die wat in fancybox moest gewoon in venster)

Laatst bewerkt:
Hoi Merijn,
ik kan op de pagina geen trigger voor iets van een fancybox vinden (zoals het script met o.a. de $("a.iframe").fancybox({... enz. op de pagina map1.html).
In de head ook geen links naar de fancybox-toebehoren.
Wel iets van een "thickbox", maar de 3 links in de head die naar een map "thickbox" gaan, geven alle 3 een 404: niet op de server.
Kan dat er mee te maken hebben?

Jah dat klopt ik ben aan het zoeken gegaan naar een alternatief voor fancybox om dat te proberen maar gaf hetzelfde probleem steeds.

Maar nu is wordt dit probleem in 2 forums aangepakt... En beide met jou ;)

Ik had eerst deze gepost en later het probleem wat beter/anders omschreven omdat ik dat hiet wss niet goed had gedaan. Dus op deze hoef je niet meer te reageren ;) als het probleem opgelost kan worden zal ik hier wel een link plaatsen naar het andere forum zodat iedereen toch ook hier de oplossing kan zien

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan