Na windows activatie blijft computer hangen in welkomsscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco80

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Beste lezers,

Ik ben windows opnieuw aan het installeren op een packard Bell laptop, dit met de bijgevoegde windows cd. Windows moest opnieuw geinstalleerd worden omdat de laptop helemaal niet meer op wilde starten.

Nu heb ik windows geinstalleerd, maar krijg ik dat ik opnieuw moet activeren, ok gedaan (gewoon legale versie), eerst online werkte niet. Vervolgens telefonisch en nieuwe code gekregen. Vervolgens geeft de laptop aan windows is geactiveerd, maar gaat vervolgens naar het welkom scherm met 1 gebruiker er naast (eigenaar). Wanneer ik deze aanklik krijg ik de melding windows is nog niet geactiveerd nu activeren, klik ik ja. Krijg ik windows is al geactiveerd, klik ok, en kom weer in het welkom scherm met gebruiker eigenaar. Windows wordt niet opgestart!

Na opnieuw opstarten zelfde probleem, ik kom niet verder dan het welkom scherm met gebruiker: eigenaar.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijvoorbaad dank!

&

Bel morgen eens naar het nummer om je code te activeren en kies dan klantendienst fzo > want das ni normaal...

en als je xp nog weer een keer installeerd, maar dan met de nieuwe code?
Mischien dat ie hem dan gelijk pakt, en anders moet je even met de klantenservice van packard bell bellen lijkt mij..

grtz

Beste lezers,

Ik ben windows opnieuw aan het installeren op een packard Bell laptop, dit met de bijgevoegde windows cd. Windows moest opnieuw geinstalleerd worden omdat de laptop helemaal niet meer op wilde starten.

Nu heb ik windows geinstalleerd, maar krijg ik dat ik opnieuw moet activeren, ok gedaan (gewoon legale versie), eerst online werkte niet.

Ergens klopt hier iets niet. Na een verse installatie van windows heb je normaliter de mogelijkheid om windows 30 dagen te gebruiken voor je hem moet activeren. Ik denk dat je dan ook een windowsversie over je oude windows heen hebt gezet en dat dit mogelijk problemen veroorzaakt. Formatteer daarom eerst de harde schijf en begin dan met een nieuwe installatie. Mocht je hier tegen hetzelfde probleem aanlopen, dan word het idd tijd om even te bellen met MS.

Succes

Bedankt voor jullie reacties. Ik formateer de schijf altijd even voordat ik windows opnieuw installeer, dus dat was het probleem niet.
Het is nu toch opgelost. Ik heb een windows cd van een andere computer gebruikt en deze loopt gewoon door, ook het activeren ging zonder problemen!
Ik weet 100% zeker dat ik de juist CD heb gebruikt, dus het blijft heel vreemd allemaal.
Toch bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan