Na windows install > geen toetsb.en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

gochella

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Hallo allemaal,

Heb mijn pc opnieuw van een nieuwe windows installatie voorzien, dit niet met mijn eigen muis en toetsenbord.

Later heb ik dus mijn pc aangesloten op mijn eigen muis en toetsenbord (logitech)
Probleem > geen werkende muis en toetsenbord.

Kan alleen nog maar in de bios komen bij het opstarten..

Please help me..

Thanx in advance,

Laurens

Dit zou normaal geen probleem moeten zijn, als je opstart zou die gewoon herkend moeten worden.

Geplaatst door SJJ
Dit zou normaal geen probleem moeten zijn, als je opstart zou die gewoon herkend moeten worden.

Nee aan die reactie heeft die veel....

Zitten alle kabeltjes goed aangedrukt? Is er geen software die je moet installeren? Ik heb namelijk een CD'tje bij m'n toetsenbord en muis gekregen.

Joren 007

Wat voor aansluiting gebruik je, PS2 of USB.
Als de Logitech USB is en de andere PS2, moet je eerst even met een ps2 starten en dan de software van logitech installeren. Daarna zou het moeten werken.
Heb je niet per ongeluk de twee ps2 aansluitingen verwisseld???

Zonder muis en toetsenbord kan ik niets installeren natuurlijk, dat heb ik namelijk ook al geprobeerd, cd erin gestopt en kan niet op enter drukken om bijvoorbeeld mijn muis of toetstenbord te installeren.

Ik gebruik ps2 en usb, ook heb ik meerdere muizen geprobeert, nogmaals gebeurt er niets.

Als ik windows cd erin stop reageert ie ook niet.
Dus als ik wil opstarten van de windows cd bij het opstarten van pc, doet ie ook niets..

alsvast bedankt voor de reacties!

Begin nog eens opnieuw, dus sluit een doodgewoon ps2 toetsenbord en ps2 muis aan, leen ze desnoods even bij de buren ofzo, dan zou hij toch echt moeten opstarten. Kijk daarna pas naar die usb apparaten.

Suc6

Sluit even een ps2 muis en toetsenbord aan en verwijder de muis en toetsen bord eens in ApparaatBeheer zet de pc dan uit en sluit dan je eigen toetsenbord en muis aan en start dan eens opnieuw op.
Succes.

Jongens,

bedankt!

Ik weet niet wat ik in eerste instantie fout heb gedaan..

Alles werkt nu via de ps2 poort, met een tussenconnector van usb>ps2.

nogmaal bedankt voor de moeite/aandacht!

kan ik weer lekker verder pc'en :)))

wat nou als het al PS2 is?

Hi All,

Vriendin van me had moeilijkheden met Chello, tijdje afgesloten geweest. Wil ze vandaag weer proberen op het internet te gaan, doen ineens toetsenbord en muis het niet meer. Alles zat en zit goed, gewoon ps2 spul.

Ik moet strakkies naar dr toe, vandaar tikkie dringend...

Bedankt alvast en
Groetjes,
Carla

Geplaatst door SJJ
Sluit even een ps2 muis en toetsenbord aan en verwijder de muis en toetsen bord eens in ApparaatBeheer zet de pc dan uit en sluit dan je eigen toetsenbord en muis aan en start dan eens opnieuw op.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan