Na wisselen muis niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hallo,

Ik heb een muis aangesloten. Maar ik wil der een met scrollwiel, dus die sluit ik aan. werkte niet; die haal ik eruit en zie dat pinnetjes verbogen zijn. ok, zal wel. Maar nu heb ik mijn oude muis weer aangesloten maar die doet het ook niet.

Enig id?

PS2 trouwens.

PS: jaha, allang herstart ;)

Laatst bewerkt:
De stuurprogrammaatjes bijten elkaar, eerst de muis verwijderen in apparaatbeheer.

ps. dan opstarten ja............ ;)

Stuurprogramma's? Er wordt geen enkele muis herkend; laat staan 2 die bijten :(.

Owja, bios kan ik niet in.

Compaq Deskpro

Vroeger: keyboard error maken, dan kreeg je de keus tussen F1 en F10.

Nu geeft ie alleen de optie F1 neer (=boot) en welke ik druk (F1 of F10) hij gaat opstarten.

Zal best iets fout zitten in de ps2 poort. De pinnetjes van de andere muis zijn niet voor niets verbogen.

Het lijkt er ook op dat hij niet reageert op je toetsenbord omdat je het Bios niet meer inkomt.

Heb je de stekkertjes van de muis en toetsenbord niet omgedraaid?:p :D (zal wel niet)

Toch niet gewisseld terwijl pc aanstond?? Daar kan een PS/2 poort erg slecht tegen :confused:

Geplaatst door maestro12
Toch niet gewisseld terwijl pc aanstond?? Daar kan een PS/2 poort erg slecht tegen :confused:

Uuhm ja; wat ik altijd hoor is gewoon even rebooten endanwerktutweer.

Geplaatst door bas007gsm
ps2 poort eruit halen, en usb proberen??

Geen USB

Ik ben dan toch bang dat de PS/2 poort geheel, dan wel gedeeltelijk overleden is.

Geweldig...

Kheb al een nieuwe gevraagd aan systeembeheer; ben benieuwd of die er morgen is :).

Ik wissel ook heel vaak muizen om van de ene pc naar de ander (ps2). Heb er nooit problemen mee gehad. Ik doe het ook gewoon als de pc aanstaat.

Rebooten is bij mij ook nooit nodig.

Daar zal het probleem denk ik niet in liggen. Ik denk inderdaad ook dat de PS2 poort niet helemaal jofel meer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan