Na wisseling van server online game geen toegang meer tot site

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjpientrien

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
HELP!

Ik ben enkele maanden geleden begonnen aan een online game, www.straatrovers.nl.
Sinds de website is overgeschakeld naar een andere server, krijg ik de foutmelding:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

(HTTP-fout 403)

Heb al vanalles geprobeerd, zoals mijn ip-adres verbergen, de browser-geschiedenis verwijderen, zelfs mijn computer leeggehaald en opnieuw geinstalleerd, dit ook zonder succes...
Ik heb al contact gehad met de beheerders van de site, om na te gaan of mijn ip-adres geblokt is op de site, maar dit is niet het geval.
Via een proxy naar de website lukt het wel, maar vraag me af waarom ik al die toestanden nodig zou hebben als het spel voorheen altijd direct te bereiken was?

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt!

als het via een proxy wel lukt zit het er dik in dat het wel aan de server van de site ligt die jou op een of andere manier geblokkeerd heeft. 403 error is immers dat je geen toegang hebt.

in het kort; je hebt alleen toegang via een ander ip adres, je ip adres is dus kennelijk geblokkeerd.

Ja juist..weet zelf ook het een en ander over computers, maar in dit soort gevallen begin je toch aan jezelf te twijfelen...

tsja :p ik zou de admins nog even mailen als ik jou was. kleine kans dat het aan jou ligt. eventueel even een andere pc in je huis proberen dan weet je of het ip gerelateerd is.

het is ip-gerelateerd ja.. heb het getest, als ik op een andere locatie naar de site toe ga, is deze wel gewoon bereikbaar, zowel op de laptop als op mijn mobiele telefoon (deze beschikt over wlan).
Hier thuis heb ik nog een desktop staan, dus dan zijn er 3 apparaten die niet op de site komen via mijn verbinding.
De admins zijn geinformeerd, de link van mijn vraag op dit forum is door mijn vriend doorgestuurd, dus hoop dat het dan opgelost wordt.

Hartelijk dank voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan