Na Work Suite updaten naar Office 2003?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik zag dat bij aankoop van Work Suite 2005 aantrekkelijk kon updaten naar Office 2003. Betekent dit dat je dan (gratis) de nieuwste versie van Office 2003 Leerling/Student/Docent kan updaten?

Dus met de nieuwste Outook,Excell, Word en Powerpoint???

Ja vond ik ook al maar het staat op de site van o.a. http://www.dynabyte.nl/ met de volgende tekst:

Geen klantenkaartkorting! Works Suite 2005 van Microsoft bevat Photo Premium 10 UK, Encarta Encyclopedie 2005, Works 8, Word 2002 en Autoroute 2005. Met dit pakket is het mogelijk om feesten, vakanties en evenementen te plannen met de projectenplanner. Bovendien kunt u lijsten, kalenders en ansichtkaarten maken met uw foto´s en gedetailleerde routebeschrijvingen krijgen van binnen en buitenland. Daarnaast heeft u toegang tot een naslagwerk met duizenden actuele artikelen en afbeeldingen plus honderden video´s, animaties en audiofragmenten. U kunt met dit pakket aantrekkelijk upgraden naar Office 2003 NL. Dit scheelt u meer dan Euro 100,- tov de volledige versies van Office 2003 NL. U kunt met dit pakket aantrekkelijk upgraden naar Office 2003 NL. Dit scheelt u meer dan Euro 100,- tov de volledige versies van Office 2003 NL.

Vandaar mijn vraag......of zit er een addertje onder?

Hoi,

Maar ff gebeld ......
Het gaat erom, dat Word ook in dat pakket zit. En daarmee kan je een upgrada-versie ipv een volledige versie van Office2003 aanschaffen.

Dat is inderdaad voordeliger ........

Tée

Jammer dus geen volledige upgrate Ms Office 2003. :rolleyes:

Hoi,

fout geschreven: het moet upgrade zijn.
Uiteraard is dat wél een volledige versie, alleen heb je er altijd een (eerdere) versie van Word, voor nodig. ~97 werkt trouwens niet meer.
Zelf heb ik een studenten/docenten versie van ~2003 (Word, Excel, Powerpoint en Outlook). Dat is geen upgrade, dus je hoeft niet 'iets-eerders' te hebben van het MsOffice-pakket. Wél zo handig en in ieder geval legaal.

Tée

Ja hallo mijn Nederlands is wel goed hoor, wist ook wel dat het Upgrade is; afijn het is dus wel een volledige versie van MS office dus met Excell, Word, Outlook en Powerpoint. Nou dat is dus toch ook legaal neem ik aan die versie van Work Suite 2005.

Zelf heb ik die versie van daarvoor dus kan ik voor een kleine honderd euro de nieuwste MS office krijgen (student etc.) inclusief, autoroute, encarta etc.

Mooie aanbieding want dat andere pakket is ruim 160 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan