Na WPA werkt internet niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjocky

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
12
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb op de site bij tips en handleidingen de stappen gevolgd om mijn draadloos netwerk te beveiligen. Ik heb gekozen voor WPA, dit heb ik dan op mijn pc ingetseld bij het draadloos netwerkt zoals aangegeven was op de site.

maar wanneer ik nu het draadloos netwerk beveilig en daarna op save en reboot klik, dan gat de router/draadloosnetwerk kastje, opnieuw opstarten.

Hierna volgt een melding lan-verbinding beperkt en ook mijn draadloosnetwerk is beperkt.
ik kan dan helemaal niet meer op internet zelfs inloggen op de router gaat dan ook niet meer.

Ik heb windows XP met servecie pakt 2 als het goed is want ik heb windows update gedaan, en ik kon maar één ding update, dit waarschijnlijk omdat pc op automatisch update staat.

ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen, zou het geweldig vinden. :thumb:
 
aanvullende informatie

Ik heb trouwens een E-tech wireless adsl router ADWG02, misschien dat het van belang is.

ik heb er namelijk niet veel verstand van.


gr
 
Probeer eens bedraad aan te sluiten en in de router te komen.
lukt dat wel?
 
draad

Nee dat lukt niet want ik heb ook alles ingesteld via draad en niet draadloos, via lan en draadlos kan ik er niet opkomen

gr
 
Zoek ff op internet (google) naar de mogelijkheid om je router te hard-resetten.
alles zal dan terug gezet worden naar de fabrieksinstellingen. kan je er tenminste weer bij en opnieuw alles instellen. Misschien dat het dan wel goed
 
reset

he,

ik heb hem al een paar keer gereset en dan doet hij het weer egwoon maar ik krijg het niet voor elkaar om hem te beveiligen snap er helemaal niets van

iig bedankt
gr
 
Nog steeds probleem

He,

ik heb alles opgevolgd en gedaan hoe het moest, de eerste keer had ik het zelf ook al zo gedaan maar het werkt nog steeds niet. Kan er niet iets zijn bij mij in de pc wat dit blokkeert?

gr
 
He,

ik heb alles opgevolgd en gedaan hoe het moest, de eerste keer had ik het zelf ook al zo gedaan maar het werkt nog steeds niet. Kan er niet iets zijn bij mij in de pc wat dit blokkeert?

gr

Hoe heb je je netwerk beveiligd met WPA?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan