Naam aanvullen bij “Aan”, Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondel

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Als ik een mail maak met Outlook 2007 en ik toets een naam in bij het vak “Aan” worden de contactpersonen niet aangevuld.
De e-mail adressen worden wel aangevuld.
Op een andere computer heb ik precies hetzelfde staan en daar werkt het wel goed.
Het vinkje bij “Namen voorstellen bij invullen van de velden AAN, CC en BCC” heb ik aan staan.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie?

Hoi,

Dit staat er in de 'Help' van OL2007:

"Een contactpersoon toevoegen vanuit een bericht dat u ontvangt
Open of bekijk het e-mailbericht dat de naam bevat die u aan uw lijst met contactpersonen wilt toevoegen.

Klik met de rechtermuisknop op de naam van de afzender van wie u een contactpersoon wilt maken en klik vervolgens op Toevoegen aan contactpersonen in het snelmenu.

Opmerking Outlook bevat geen optie waarmee u contactgegevens automatisch kunt toevoegen aan contactpersonen of het adresboek wanneer u een contactpersoon beantwoordt. "

In eerdere versies was dat in het verleden wel zo, maar het automatisch toevoegen van het mailadres aan contactpersoenen bij het beantwoorden van mail zit er dus niet meer in.

Laatst bewerkt:
Nee, dat is niet wat ik bedoel.

Als je in het “Aan” vak een naam typt (bijvoorbeeld “ron” of alleen een “r”) zou er een lijst met alle contactpersonen die Ron heten zichtbaar moeten worden.
Dit gebeurt op deze computer niet maar op een ander wel.
Beiden hebben de zelfde Outlook en adressenboek.
Het rare is dat outlook wel E-mail adressen aanvult.
Als je een “R” in typt, krijg je wel rvdh001@gmail.nl maar niet Ron van den Hoon.

Al zoekend ben ik er achter gekomen dat er zo iets als een NK2 bestand is.
Ik heb het bestand gevonden en bekeken.
Op een of andere manier wordt het bestand niet aangevuld door Outlook.
Ik heb het bestand van een andere computer op deze gezet en dan werkt het wel maar ook nu worden er geen nieuwe dingen opgeslagen in het bestand.

Er zal wel een vinkje verkeerd staan maar ik weet niet waar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan