naam afzender mail wordt getoond en daarna ook mijn eigen naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chantal0702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2015
Geen idee hoe het komt en hoe het op te lossen is.

Ik ontvang een mail in Postvak In; naam afzender, onderwerp, datum/tijd
Als ik de mail beantwoord, komt opeens naast de naam afzender ook mijn eigen naam in Postvak In te staan; dus alsof ik dezelfde ontvangen mail tegelijkertijd heb verstuurd.
Mijn antwoord staat ook in de Map Verzonden. Zodra ik de antwoordmail uit de Map Verzonden verwijder, verdwijnt ook mijn naam bij de ontvangen mail in Postvak In.

Wie weet hoe dat kan/hoe ik dit kan op lossen?

(hoop dat het duidelijk is)
Alvast bedankt.

Chantal.

Het wordt als een discussie weergegeven, dus als mail, antwoord van jou op die mail, antwoord op antwoord, antwoord op antwoord op antwoord (etc.)

Google dus op discussie outlook of discussion outlook, zal het antwoord op je vraag wel ergens verschijnen lijkt me.

Tijs.

Correctie op mijn vorige posting: Schijnt in de NL-versies "Gesprekken" te heten en "Conversations" in de ENG-versies, dus niet "Discussie"/"Discussion" (wat ik een betere benaming had gevonden).

Zie (bijv.) deze link en deze link

Tijs.

Humor: Ik zie zojuist op mijn eerste link staan: "Gesprekken in- of uitschakelen
Ga naar het tabblad Weergave en schakel in de groep Gesprekken het selectievakje Weergeven als gesprekken in of uit."
met daar onder een plaatje waarin een selectievakje staat met de tekst: Weergeven als discussie.

En verderop in dezelfde link staan plaatjes van Discussie-instellingen, dus ik vermoed dat mijn eerste posting toch lijkt te kloppen (in ieder geval voor de NL-versies).

:D

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan