naam artiest aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Berichten
216
Downloaden gaat hartstikke goed maar ik wil graag naderhand in de kolom "artiesten" de naam van de betreffende artiest zetten want vaak is die niet ingevuld. Op die manier gaat het zoeken veel makkelijker. Heb echter geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Via de verkenner gaat het niet. Heb Vista.
Alvast bedankt!:love:
 
Als je het bestand in WMP opent dan kunt je met de rechter muisknop op codes bewerken - geavanceerd klikken, hier kun je de naam van de artiest bewerken.
Het is ook mogelijk om via eigenschappen van het bestand de artiest te bewerken.

Trouwens welk P2P programma gebruik je?
 
Laatst bewerkt:
Rechtslikken op bestand > Eigenschappen > Details.
Gegevens ingeven, OK.
 
gaat niet.....

In WMP aanpassen gaat wel maar dan zie je deze aanpassing niet in een gewone map. De suggestie van rechtermuisknop gaat helemaal niet. Ik kan wel onder aan de map bij de details iets veranderen maar dan krijg ik de foutcode 0xC00D002F. Ik gebruik Limewire. Bedankt voor de reacties!
 
Als je de artiest aanpast via WMP dan veranderd dat ook in 'een gewone map', het heeft alleen soms wat vertraging. Wat betreft het veranderen via de rechterklik:
bij windows xp is dat:
rechtermuisknop -> eigenschappen -> (tabblad) samenvatting -> geavanceerd
 
Gelukt!

Ik heb Vista, maar het is gelukt! Op het tabblad Details dubbelklikken op bijv. meewerkende artiest en dan wijzigen!!!
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan