Hallo allemaal,
Ik wil in Excel via VBA een naam toevoegen aan een bereik, hiervoor gebruik ik de volgende code:
ActiveWorkbook.Names.Add Name:="grafiekBereikKostenMeerjarenOverzicht", _
RefersToR1C1:="=OFFSET(Totaal_Overzicht!" & Range(BeginTabelPosten).Address(, , xlR1C1) & "," _
& "MATCH(Totaal_Overzicht!" & Range("beginDatumMeerjarenOverzicht").Address(, , xlR1C1) & ",tabelBereikKosten,0)," _
& "0," & "eindDatumMeerjarenOverzicht" & "-" & "beginDatumMeerjarenOverzicht" & "+1,1)"
Als ik de code via een knop uitvoer, loopt hij op deze regel vast.
Als ik handmatig de code langs ga werkt het wel. Waar kan dit aan liggen?
- BeginTabelPosten="A3"
- beginDatumMeerjarenOverzicht, eindDatumMeerjarenOverzicht en beginDatumMeerjarenOverzicht zijn namen die verwijzen naar een bepaald cel.
- bereiktabelBereikKosten verwijst naar één of meerdere cellen.
Alvast bedankt!
Ik wil in Excel via VBA een naam toevoegen aan een bereik, hiervoor gebruik ik de volgende code:
ActiveWorkbook.Names.Add Name:="grafiekBereikKostenMeerjarenOverzicht", _
RefersToR1C1:="=OFFSET(Totaal_Overzicht!" & Range(BeginTabelPosten).Address(, , xlR1C1) & "," _
& "MATCH(Totaal_Overzicht!" & Range("beginDatumMeerjarenOverzicht").Address(, , xlR1C1) & ",tabelBereikKosten,0)," _
& "0," & "eindDatumMeerjarenOverzicht" & "-" & "beginDatumMeerjarenOverzicht" & "+1,1)"
Als ik de code via een knop uitvoer, loopt hij op deze regel vast.
Als ik handmatig de code langs ga werkt het wel. Waar kan dit aan liggen?
- BeginTabelPosten="A3"
- beginDatumMeerjarenOverzicht, eindDatumMeerjarenOverzicht en beginDatumMeerjarenOverzicht zijn namen die verwijzen naar een bepaald cel.
- bereiktabelBereikKosten verwijst naar één of meerdere cellen.
Alvast bedankt!