naam mappen onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan9

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
als ik de mappen in mijn afbeeldingen van een naam voorzie,zijn de namen gelijk onzichtbaar
als ik de map(met onzichtbare naam) vervolgens ergens anders onderbreng
krijg ik de naam gewoon te zien
ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
wie helpt , Daan

hoe bedoel je onzichtbaar? staat er dan helemaal niks onder die map of is heel die map onzichtbaar of wat.??

srry k snap je vraag niet helemaal licht aan mij:p

de mappen zijn zichtbaar,allen de naam die ik m gegeven heb zie je niet
als ik dan (rechtermuisklik naam wijzigen aanklik) kan ik m gewoon benoemen
maar vervolgens blijft alleen de map staan en is de naam weg

Doe het volgende: Probeer eens (met in Verkenner de map Mijn Afbeeldingen geopend):
Beeld -> Lijst

Vertel ons of je dan nog steeds die mapnamen niet ziet als je ze gewijzigd hebt.

Tijs.

jawel thijs dan zie ik ze wel
ook als ik de map(met onzichtbare naam) naar bijv mijn documenten verplaats komt de naam tevoorschijn

Ok, dan nu een ingreep:

Open de map Mijn Afbeeldingen
Selecteer al je mappen
Rechtsklik op de geselecteerde mappen
Kies Eigenschappen
Kies tabblad Aanpassen
Kies in Wat voor map wilt u? voor Documenten (geschikt voor elke bestandstype)
Vink aan: Dit sjabloon ook op alle submappen toepassen.
Druk op Ok.

Succes,

Tijs.

Ik heb gedaan wat je zei maar nee er veranderd helemaal niks,helaas:confused:

Dit is allemaal uiterst vaag. Ik heb nu geen opties meer voor je, hopelijk kan iemand anders nog een suggestie doen??

Tijs.

Daan,

Ik heb geprobeerd om het te doen wat jij doet, maar ik het het euvel niet.. zijn het zelf gemaakte mappen die je er in plaatst.. het zou nog in desktop.ini kunnen zitten.. Zijn vaak van die statische bestanden..

Als je die eens verwijdert in 1 van die mappen helpt dat??

Dennis

Als je kijkt in de map die verborgen raakt zie je daarin een desktop.ini.. kan zijn dat je die niet ziet, dan moet je onder mapopties van de verkenner - beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevelen) uitvinken. Ook verborgen bestanden en mappen moet je kiezen voor verborgen bestanden en mappen weergeven..

Nu is het zo dat alleen in speciale folders van XP dit bestand voorkomt dus ik weet niet of het hier om eigen gemaakte mappen gaat of om mappen aangemaakt door WindowsXP.. kan je anders een plaatje toevoegen, dan heb ik een beter beeld van het probleem

Ik zit hier met hetzelfde probleem in mijn afbeelding.Enkel als mijn pictogrammen in miniatuurweergave staan zijn de namen niet zichtbaar. Hierbij een afbeelding
mijnafbeeldingenbf5.png

officieel hoor je een eigen topic te openen maar heb je de bovenstaande dingen al geprobeert? liesbeth?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan