Naam oud spel kwijt. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vosr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2014
Berichten
3
Sinds een paar dagen heb ik een spel in mijn hoofd. Ik kom tot frustratie toe niet op de naam en de zoekmachine heeft nog niets opgeleverd.

Het is een oud 2d spel waarbij je van de zijkanten steeds een stukje van een veld (scherm) moet weg halen zonder dat je geraakt wordt door iets wat daar in beweegt. (volgens mij een rups of duizendpoot):confused:
Tussendoor kun je wat extra's krijgen waardoor je sneller stukken van het veld kan halen of dat hetgeen wat zich erin beweegt kleiner of trager wordt.

Beter weet ik het even niet te omschrijven. Hopelijk gaat er bij iemand een belletje rinkelen
 
Laatst bewerkt:
Centipede ?? Ken ik overigens alleen als arcade console spel (in de speelhal dus), ik weet niet of die ook voor thuis ooit is uitgebracht (PC of gameconsole).

Tijs.
 
Nee, helaas is dit hem niet.

De game die ik zoek is wel wat jaartjes jonger dan deze aan de kwaliteit te zien. Maar het zal niet heel veel schelen.
 
Nee, dat is het ook niet.

Het is echt een spel waarbij het veld volgens mij niet groter dan je scherm is.
Ik weet het niet zeker, maar zelf ben je niet meer dan een rondje.

Het gaat echt om dat het rondje om het veld en je met simpele commando's stukjes van het veld weg haalt zonder dat een bewegend object je raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan