• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Naam revisieoverzicht is al gereserveerd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

arierood

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Kenners,
Ik kreeg vanmorgen bij het maken van een overzichtje in Excel, bij het hernoemen van een blad, de foutmelding "De naam revisieoverzicht is gereserveerd."
Ik wilde het betreffende blad "overzicht" noemen en in de verste verte kan ik nergens een blad of gedeelte met die naam vinden, laat staan de naam "revisieoverzicht". Is dit vreemd of ??? Gr. Arie

Linksbovenin heb je een naamvak met een pulldown menu, kijk of hij daar voor komt en anders bij invoegen->naam->definieren.

Dit is een bug die in ieder geval al sinds Excel97 in alle Nederlandse versies zit... je zult de naam dus nergens tegenkomen, want deze naam wordt door Excel zelf gebruikt.

Ik heb het jaren geleden (ik meen bij Excel 2003) al eens doorgegeven aan Microsoft, maar kennelijk is dit erg onbelangrijk voor hen. Als workaround kun je er eventueel een spatie voor of achter zetten.

Welkom op Helpmij.nl.:)

De topic is een jaar oud, dus niet actueel meer en mag met rust gelaten worden.

Ik sluit deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan