Een goeden dag,
Ik heb een module welke unieken maakt van data in een kolom.
Nu wil ik deze unieken gebruiken om een combobox te vullen in een userform.
Dit lukt!!!.
Nu heb ik nog een userform welke ook een combobox heeft waarin deze gegevens moeten komen.
Het probleem schuilt erin dat ik de naam van het formulier als var.naam in de unieken code heb staan, als volgt:
Nu dacht ik slim te zijn door in mijn initialize locatie de naam van het formulier mee te geven als var. naar de unieken module:
en in mijn uniekencode begin ik met:
Heeft iemand hier een oplossing voor of vergeet ik ergens een instelling?
Het is de bedoeling dat ik de naam van het formulier waarin ik de unieken wil laden als var. in de unieken code kan laden, zodat ik de unieken code niet voor ieder combobox hoeft te gebruiken!!!
Thanks,
Ferenc
Ik heb een module welke unieken maakt van data in een kolom.
Nu wil ik deze unieken gebruiken om een combobox te vullen in een userform.
Dit lukt!!!.
Nu heb ik nog een userform welke ook een combobox heeft waarin deze gegevens moeten komen.
Het probleem schuilt erin dat ik de naam van het formulier als var.naam in de unieken code heb staan, als volgt:
Code:
hierboven staat de genereer unieken code
With [COLOR="red"]naamformulier[/COLOR].cboOmschrijving
'Clear old ComboBox RowSource
.RowSource = vbNullString
'Parse new one
.RowSource = strRowSource
End With
Nu dacht ik slim te zijn door in mijn initialize locatie de naam van het formulier mee te geven als var. naar de unieken module:
Code:
'naam formulier als variabele instellen
[COLOR="red"]naamformulier[/COLOR] = "verwijderform"
Code:
Sub SortAndRemoveDupes([COLOR="Red"]naamformulier[/COLOR] As String)
Heeft iemand hier een oplossing voor of vergeet ik ergens een instelling?
Het is de bedoeling dat ik de naam van het formulier waarin ik de unieken wil laden als var. in de unieken code kan laden, zodat ik de unieken code niet voor ieder combobox hoeft te gebruiken!!!
Thanks,
Ferenc