naam van programma onder aan scherm (tv)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
hallo,

mijn oude lcd tv die liet als ik van zender wisselde even onder aan het scherm zien welk programma ik keek. mijn oude lcd was een: Proline LD1935W.
heb nu een nieuwe LG 22MA53 led full-hd tv.
ik gebruik gewoon een coax kabel zonder een decoder of zo iets er tussen. dus een coax kabel rechtstreeks van de modem.
hoe heet het als je de naam van het programma even kan zien??:confused:
en kan mijn nieuwe tv led dat ook??:confused:

alvast bedankt

rino26

Ja hoor, in de handleiding zul je vast en zeker wel iets vinden onder de naam van EPG of Elektronische Programma Gids. Daar kan je wel wat mee.

Ik neem aan dat je dan nog analoog kijkt? Of digitaal? Hier in België kan je enkel analoog kijken zonder ci+ module of decorder, ik weet niet hoe dat in Nederland zit.

das echt raar maar overal op internet staat dat hij wel EPG heeft maar kan niks vinden in de manuel.
iemand die ook zoon tv heeft en weet hoe het werkt??

heb het denk ik gevonden het kan alleen met digitaal tv die EPG wat ik op de handleiding in de tv heb gezien. dus er zit niks anders op. het is niet mogelijk denk ik. maar als iemand zegt dat het wel kan. en weet hoe dan wil ik het graag horen.

modedit. 2 berichten gebundeld. Gaarg voortaan de knop bericht aanpassen gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit op een groep van 5 jongeren. en we zitten bij ziggo. als ik een decoder op marktplaats koop. en een ziggo smartkaart dan zou het moeten werken toch?? en kan ik ook een smartkaart op marktplaats kopen die al gebruikt is??

en als ik nou een ci op marktplaats koop moet dat ook lukken toch?? en moet er dan nog een smartkaart in??

Modedit: 2 berichten samengevoegd, voortaan de knop bericht aanpassen gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
De smartcard van Ziggo is verbonden met je abonnement en moet geactiveerd worden (on-line of telefonisch). Koop een insteekmodule voor je tv, zo duur zijn ze niet en bestel een smartcard bij Ziggo.
Dan krijg je én meer zenders én een betere kwaliteit, het zou jammer zijn als je niet alle mogelijkheden uit je tv haalt.

Goedemorgen,

Heb je vraag even naar de tv sectie verplaatst hoort daar even beter thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan