• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Naam van werkbladen dmv Macro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Ik ben een beginnend gebruiker van Macro's in Excel, en heb het volgende probleem.
Ik heb een macro gemaakt waarbij ik een nieuw werkblad open met een vooraf geselecteerde tekst in, maar nu zou ik willen dat de werkbladnaam steeds mee verandert, vb dus bij het afspelen van de eerste macro noemt het werkblad 10, bij de 2e maal 20 enz...

Alvast Heel erg bedankt,

Inderdaad, dat is mijn probleem, maar zou je nog kunnen zeggen welke parameters ik moet aanpassen om veel meer namen te kunnen ingeven, zouden ongeveer 100 werkbladen in moeten. Alvast bedankt

Inderdaad, dat is mijn probleem, maar zou je nog kunnen zeggen welke parameters ik moet aanpassen om veel meer namen te kunnen ingeven, zouden ongeveer 100 werkbladen in moeten. Alvast bedankt

Uit welke post? Er zijn daar meerdere (licht) verschillende codes geproduceerd door mij.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan