Naam Veranderen PC bij opstart. Help me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattie301

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2012
Hallo iedereen
ik heb al een tijdje mijn latop maar als ik hem opstart staat er nog steeds de achternaam van mijn opa. die wil ik dus veranderen maar dat lukt niet.
alle namen heb ik verandert van windows maar dat blijkt niet het probleem te zijn.

Ik druk mijn laptop aan dan staat er HP Invent en daarboven de achternaam van mijn opa.
hoe verander ik dat

Hoi,

Bedoel je het inlog scherm ?
het scherm dat je krijgt na het grote zwarte scherm met windows starten ?

Grtz Ladyke

Nee, ik bedoel als je de laptop gelijk aandrukt.
voor het opstarten van windows

Laatst bewerkt:
Ok, ten eerste toch knap van je opa... ;)

Het lijkt erop dat hij d.m.v. een BIOS-flash een aangepast logo heeft geladen. Ik weet dat HP daar een programma voor ter beschikking stelt, kan het alleen niet zo snel terug vinden nu.
Als je even naar hp.com gaat, Support, & dan de computer opnieuw registreert met het serienummer, & daarna meteen naar Drivers laat zoeken, krijg je ze allemaal specifiek voor dat model. Daar zit ook BIOS bij, met waarschijnlijk dat programma wat ik bedoel.

Verder heeft HP ook TopTools, & sommige versies kunnen ook nogal aparte instellingen van de BIOS programmeren.

Dan kan je nog met (waarschijnlijk) F10, of F2, bij het opstarten de BIOS in. Kijk daar of je het kan veranderen, anders kan je mogelijk het logo-scherm uit zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan