Naam veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sirisis

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hoi,

ik heb dus die nieuwste msn gedownload, maar als ik op 'naam veranderen' klik dan gaat die naar hotmail en dan vul ik daar mijn voor en achternaam in. Alleen op msn laat die mijn achternaam helemaal niet zien en dat wil ik eigenlijk wel. In msn gesprekken staat er wel mijn voor en achternaam, maar in msn zelf staat alleen mijn voornaam. Weet iemand hoe ik mijn voor én achternaam in msn kan zetten?

schrik niet, maar volgens mij kan dat niet meer.
je kan alleen dat kleine brerichtje nog doen als je je muis bij contactpersonen houd zie je dat dan.
ik zeg één ding een dikke -10 voor de nieuwe msn.
ik ga denk ik weer downgraden

Laatst bewerkt:
Heb ik ook letterlijk METEEN gedaan.
Werd helemaal gek van die nieuwe MSN, echt heel slecht...
Als je niet weet hoe je moet downgraden gwn effe vragen ;)

ow gewoon even zoeken welke versie is die ouwe msn ook al weer?

btw, kun je dit ook melden bij MSN zelf?
ik ken namelijk zoveel vrienden die, die nieuwe msn ***** vinden

Versie 2009 is waarschijnlijk de versie die je ervoor had. Heb ik nu ook.
Verder geen idee hoe je MSN zou kunnen berijken...

Hoe krijg ik die vorige msn dan weer? Moet ik die dan gewoon downloaden en die andere verwijderen? :confused:

Dankje. Ik heb nou de oudere weer :). Alleen hij is wel in het Engels, kan ik hem nog als Nederlands instellen?

Dankje. Ik heb nou de oudere weer :). Alleen hij is wel in het Engels, kan ik hem nog als Nederlands instellen?

Sirisis, hoe heb je dat downgraden voor mekaar gekregen?! Ik zit me hier al 2 uur lang te ergeren omdat die k*tmicrosoft de hele tijd zit te zeiken dat ik al een recentere versie heb geinstalleerd, terwijl ik die tot in het register heb verwijderd...

De nieuwe Windows Live Messenger lijkt heel erg, maar zo slecht 'issie niet. Het enige nadeel is inderdaad dat je geen schermnaam meer kan instellen, maar gelukkig wel een persoonlijk bericht. En binnenkort krijgen we toch het bericht dat we moeten overstappen naar deze versie dus ik zou er maar vast aan wennen. Ik heb hem nu al een tijdje en hij bevalt me nu prima.

De nieuwe is wel erg want de reden dat je geen naam kan doen is omdat hij synchroniseerd met facebook en dan gebruikt hij je facebook Voornaam en Achternaam

Ook staat er teveel reclame in ik kon niet eens mijn muis bewegen zonder popup aan teraken die groot reclame in het scherm weergeeft het is net een muis doolhof:S

De nieuwe is wel erg want de reden dat je geen naam kan doen is omdat hij synchroniseerd met facebook en dan gebruikt hij je facebook Voornaam en Achternaam

Ten eerste kan je dat synchroniseren met Facebook uitzetten, ten tweede heeft hij niet je naam van Facebook, maar van Windows Live.
En je kan trouwens ook nog wel ergens iets downloaden wat de reclame verwijdert:
http://apatch.org/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan