Naam voor webdesign bedrijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.

conqueror

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Hallo een vrien van mij en ik willen samen een webdesign bedrijfje opstarten de nodige kennis is aanwezig maar we kunnen geen originele goede naam bedenken die niet al bestaat. Enkle sleutelwoorden zijn:

Rob
Gerben
Flexibel webdesign
Cheap
Original and creative
CMS-based

Het liefst willen we graag een naam die goed klinkt in het Engels omdat we een website willen maken in het Engels, Duits en het Nederlands. De naam mag dan natuurlijk ook iets hebben van een dode taal (latijn grieks). Als het origineel is roep dan maar!

Alvast bedankt.;)

Sja, wat zal ik hiervan zeggen ?!
Het beloofd niet veel goeds voor een webdesign bedrijfje, als de creativiteit al ophoudt bij de naamgeving.....:confused:

gerrob.nl
gerrob-design.nl
2flexible.com
2flexibledesgin.com

Kan toch niet moeilijk zijn.

Het ontbreekt hem nie in de creativiteit maar een naam bedenken is het moeilijkste van een bedrijfje opstarten de namen die je hebt genoemd stralen helemaal niks uit dat is het em nou juist

Blijven verzinnen dan.
Ik had er 11 jaar geleden geen moeite mee.

Flex2udesign?

Ik ben het met Paul eens dat het lijkt alsof de creativiteit ontbreekt. Een sitenaam moet je eigenlijk zelf bedenken. En al helemaal als je creatief moet zijn op die website...

Als ik klant bij jullie zou worden en laat de hele site en sitenaam aan jullie over, krijg ik dan wel een niets-zeggende naam? Of is er dan wel creativiteit ?!

de namen die je hebt genoemd stralen helemaal niks uit dat is het em nou juist

Uit die opmerking blijkt hoe belangrijk het is om zelf een naam te verzinnen. Wij als buitenstaanders kunnen wel met suggesties komen, maar uiteindelijk is het aan jullie om een naam te bedenken.

Jullie zijn de enige mensen die zelf weten welke uitstraling jullie willen hebben.

Of gebruik een naamgenerator op het net.

dat is tuurlijk waar maar ik verwacht hier ook niet de hele naam weg te halen maar suggesties met betrekking op de sleutelwoorden zouden wel fijn zijn.

Die heb je gekregen en jou reactie daarop was duidelijk.

Ok hier schiet ik dus niks mee op degene die wel serieus waren bedankt en degene die andere herhalen moeten misschien zelf is een vraag stellen dan achter de anderen aan te lopen...

EINDE QUESTION

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan