Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist.Devilish zei:Resolved to: Name - cc359133-a.assen1.dr.home.nl
Dat kan wel kloppen.huijb zei:Ik kom bij het NOB Nederlands Omroep Bedrijf uit
This topic intrigued me, I found this solution on the Tech Guy Forum, for what it's worth here is AZSR's solution:
Media player 9, dont do it, you dont need or want this software. This program integrates itself with windows XP, it becomes a system componet and officialy can not be removed. According to microsoft, it will cause windows to not run correctly with out it once installed.. Media player 7.1 will do everything you need,Ok, this thing is the biggest spyware on the planet, you better have a legal version of windows to run this, it is constantly trying to access the internet, luckily zone alarm lets me know and I just say no. It will report to microsoft anything and everything on your system, here is the fix,, :
Bewaarplicht, ik zette net Radio1 uit, ik was via Internet aan het luisteren. Trouw vraagt dan een programmaatje logagent.exe aan Zonealarm of het het Internet op mag. Meestal zeg ik nee, maar ik dacht, toch eens doen, eens kijken wat ie doet, en ik ehb toch niks te verbergen, huh?. Met Etherreal gescand. Logagent.ee blijkt een hulpprogrammaatje van de Meida Player te zijn. En wat meldt dat programaatje aan nstld.verisign-grs.com het volgende: Hoe laat ik de mediaplayer heb aangezet waar ik naar heb geluisterd nog wat ID's en via welke browser de mediaplayer was gestart Goed dat ik ZoneAlarm heb naast de WindowsXP Firewall, want die laat dit soort logging gewoon door in stilte Bewaarplicht, ik zette net Radio1 uit, ik was via Internet aan het luisteren. Trouw vraagt dan een programmaatje logagent.exe aan Zonealarm of het het Internet op mag. Meestal zeg ik nee, maar ik dacht, toch eens doen, eens kijken wat ie doet, en ik ehb toch niks te verbergen, huh?. Met Etherreal gescand.
Logagent.ee blijkt een hulpprogrammaatje van de Meida Player te zijn.
En wat meldt dat programaatje aan nstld.verisign-grs.com het volgende:
Hoe laat ik de mediaplayer heb aangezet
waar ik naar heb geluisterd
nog wat ID's
en via welke browser de mediaplayer was gestart
Goed dat ik ZoneAlarm heb naast de WindowsXP Firewall, want die laat dit soort logging gewoon door in stilte.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.