Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Confictius zei:Ik vind dit mateloos interresant, begrijp er niets van, maar omdat je nooit te geleerd bent om oud te worden wil ik dit toch graag aan de gang krijgen, en dat lukt me niet. Ik heb de code via [alt]F11 ingevoegd en cel A1 een (andere) waarde gegeven. Dit doet nix met de naam van Blad1.
Confictius zei:Geen idee wat ik net anders deed, maar het werkt.Ik bespeur een hoge mate van kennis :thumb:
Confictius zei:Noop, wellicht een spatie te veel of te weinig, geen idee.
In 't verlengde van deze vraag een vraag van mij die ik op Helpmij al eerder postte: kan ik deze truc ook zo toepassen dat de inhoud van een cel of een combie van 2 cellen de bestandsnaam wordt?
Bijvoorbeeld;
A1= Janssen
B1= 06-03-06
Kies ik nu voor opslaan als, dan wordt de bestandsnaam vanzelf janssen06-03-06.xls
Dit ivm een offerte systeem dat ik ooit voor een vriend bouwde. Ik heb er nooit een antwoord op gekregen.
Bij voorbaat dank
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.