Naam wijzigen bij gesplitste database + formulier past niet op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

vriese1

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
6
Hoi,

Ik heb 2 problemen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Probleem 1:
Ik wil een bestaande access database ombouwen. Deze bestaat uit een reporter en een maintenance module. Als ik de naam van de reporter wijzig (van rbs_reporter in psln_reporter), krijg ik de melding dat hij zoekt naar de rbs_reporter. Dit is in module RBSLink verwerkt. Ik krijg het niet voor elkaar om na de naamswijziging de maintenance module op te starten.

Probleem 2:
Het formulier in de reporter (F_WorkflowMain) past niet in mijn scherm. Ik wil deze verkleinen, maar dit lukt niet. Als ik in eigenschappen pop-up selecteer, dan wel, maar krijg ik het ingestelde menu niet meer. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt voor de suggesties. Als ik de gezipte bestanden even naar 1 van jullie moet mailen, moet je dit even laten weten. Het bestand is 2 MB dus te groot om in te voegen.

Emile
 
rbs_reporter is een class en geen module. Anders dan bij modules maakt het wél uit wat voor naam je class heeft. Die kan je niet zomaar veranderen. Als je die wilt veranderen moet je alle occurences in je code ook aanpassen naar de nieuwe naam.

Voor je tweede vraag heb ik meer info nodig. Stuur maar naar: 5002suug@gmail.com

Enjoy!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan