Gotty
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 sep 2004
Beste, ik heb hier een kasboek bijgevoegt, en deze heeft in het tabblad: "Instellingen" een aantal tabellen met lijsten om het invoeren wat makkelijker te maken. Ik heb een probleem met "inkomsten met een variabel bedrag". Als ik ga naar Invoegen => Naam => Definiëren en klik op "inkomsten_met_een_variabel_bedrag_lijst" (derde van boven). En daarna klik op dat knopje om de formule te bewerken (rechtsonder in het venster) dan wordt er keurig het bereik weer gegeven. Het bereik is ook variabel.
Maar als ik in "Maand 01" in S6 dit keuzemenu wil maken met behulp van "valideren" en "naam" geeft hij aan dat de bron in een fout resulteert, het gekke is dat wanneer ik in een cel in het tabblad "Instellingen" dit validatiemenu maak gaat het wel goed, kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt?
Bij voorbaat dank.
Maar als ik in "Maand 01" in S6 dit keuzemenu wil maken met behulp van "valideren" en "naam" geeft hij aan dat de bron in een fout resulteert, het gekke is dat wanneer ik in een cel in het tabblad "Instellingen" dit validatiemenu maak gaat het wel goed, kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt?
Bij voorbaat dank.