Naar andere site gaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moesje15

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
Hallo,

Sorry dat de titel zo onduidelijk is maar ik kan het niet precies omschrijven in het kort. Sinds kort hebben wij op school een webpagina zodat ouders op internet naar je cijfers/absenties enz. kunnen kijken. Kan het niet dat wanneer mijn ouders die website intikken dat ze dan worden doorverwijsd naar een andere site? .. Is daar geen software voor?

Mvg,

Moesje15

Ja ik heb wel ingesteld bij Internet opties dat die pagina ongewenst is, dus wanneer ze ernaar toegaan word het een witte pagina, maar goed daar komt mijn vader ook achter.

Maar je bedoeling is om te gaan spijbelen zonder je ouders het merken?
of wil je slechte cijfers verbergen?

Lol nee, we willen gewoon niet dat onze ouders die site gaat bezoeken.

Wie beheert de website eigenlijk? Als deze site niet van jou is kan en MAG je er weinig mee doen.. misschien ernaar kijken... tenzij wat je inderdaad net zei.. de website blokkeren in je browser.. alleen snap ik nog steeds niet waarom je ouders de website niet mogen bezoeken... had je maar beter je best moeten doen :thumb:

Hoe dan ook een programmatje hiervoor zal je niet snel vinden ben ik bang. En ook al was die er zijn er weinig mensen denk ik die jou er een link naar zullen geven... sorry ;)

Als je het echt heel graag wil ( ik zou het niet doen, en ik raad het je af )

Je kan je hosts file openen en dan een regel toevoegen.
Dit kan met Kladblok
Start Kladblok ( Ga naar Uitvoeren en type notepad ) en ga naar Bestand --> Openen --> Ga dan in het openen-scherm naar Deze Computer --> C:\ --> WINDOWS --> system32 --> drivers --> etc --> en dan zorgen dat bij het openen-scherm onderaan bij Bestandstypen, Alle bestanden staat en dan dubbelklik op het bestand hosts.

Maar ik raad het je af want zometeen doe je een verkeerde instelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan