Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem:
Ik wil een boekonline zetten. Nou heb ik een pagina gemaakt met de inhoud van het boek deze pagina heet inhoud.html
Op deze pagina staan alle titels van de hoofdstukken.
De titels van deze hoofdstukken moeten gelinkt worden naar de pagina's waar deze hoofdstukken staan.
Zo heb ik bijvoorbeeld hoofdstuk1_5.html Op deze pagina staan hooffdstuk 1 t/m 5 van het boek. Is het mogelijk om van de inhoud.html direkt te linken naar de titel van het hoofdstuk op hoofdstuk1_5.html?
Dus bijvoorbeeld als ik op de inhoud pagina op hoofdstuk 4 klik dat je dan gelijk naar de titel van hoofdstuk4 verwezen wordt op de hoofdstuk1_5.html
Ik heb het volgende geprobeerd:
In inhoud.html heb ik de hoofdstukken de volgende link gegeven:
En in de hoofdstuk1_5.html heb ik dan de volgende code:
Als ik op de inhoud,html op de link Hoofdstuk 2 klik, wordt ik inderdaad naar hoofdstuk 2 op hoofdstuk1_.html verwezen. Het probleem is dat op deze pagian nu alle plaatjes, mn achtergrond zijn verdwenen, ook de vewijzing naar mn css sheet wordt niet meer gepakt.
Als ik direct link naar:
www.mijnpage.nl/hoofdstuk1_5.html
dan ziet alles er wel goed uit het gaat dus mis als ik op een link druk op de inhoud pagina en dan verwezen wordt naar:
www.mijnpage.nl/hoofdstuk1_5.html#_Toc92343864
Nou ben ik dus bang dat wat ik wil niet lukt. Heeft iemand enig advies voor mij?
Alvast bedankt!
Ik heb het volgende probleem:
Ik wil een boekonline zetten. Nou heb ik een pagina gemaakt met de inhoud van het boek deze pagina heet inhoud.html
Op deze pagina staan alle titels van de hoofdstukken.
De titels van deze hoofdstukken moeten gelinkt worden naar de pagina's waar deze hoofdstukken staan.
Zo heb ik bijvoorbeeld hoofdstuk1_5.html Op deze pagina staan hooffdstuk 1 t/m 5 van het boek. Is het mogelijk om van de inhoud.html direkt te linken naar de titel van het hoofdstuk op hoofdstuk1_5.html?
Dus bijvoorbeeld als ik op de inhoud pagina op hoofdstuk 4 klik dat je dan gelijk naar de titel van hoofdstuk4 verwezen wordt op de hoofdstuk1_5.html
Ik heb het volgende geprobeerd:
In inhoud.html heb ik de hoofdstukken de volgende link gegeven:
<p align="left"><a href="hoofdstuk1_5.html/#_Toc92343863">Hoofdstuk 1</a></p>
<p align="left"><a href="hoofdstuk1_5.html/#_Toc92343864">Hoofdstuk 2</a></p>
En in de hoofdstuk1_5.html heb ik dan de volgende code:
<h2><a name="_Toc92343863" class="style19">Hoofdstuk 1</a></h2>
<h2><a name="_Toc92343864" class="style20">Hoofdstuk 2</a></h2>
Als ik op de inhoud,html op de link Hoofdstuk 2 klik, wordt ik inderdaad naar hoofdstuk 2 op hoofdstuk1_.html verwezen. Het probleem is dat op deze pagian nu alle plaatjes, mn achtergrond zijn verdwenen, ook de vewijzing naar mn css sheet wordt niet meer gepakt.
Als ik direct link naar:
www.mijnpage.nl/hoofdstuk1_5.html
dan ziet alles er wel goed uit het gaat dus mis als ik op een link druk op de inhoud pagina en dan verwezen wordt naar:
www.mijnpage.nl/hoofdstuk1_5.html#_Toc92343864
Nou ben ik dus bang dat wat ik wil niet lukt. Heeft iemand enig advies voor mij?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: