Ik heb een Excel lijst met emails en een word bestand met de email.
Ik gebruik dan de mail merge.
Ik heb soms per klant meerdere emaildressen waar ik iets naar toe moet sturen.
Het lukt mij (zie excel)Bekijk bijlage Mail helpmij.xlsx alleen om iets naar klant D te sturen, omdat dit slechts een email is.
Als er meerdere emailadressen staan in de regel, lukt het niet.
Ik heb de volgende interpunctie gebruikt: , ; &
Ook de emailadressen in outlook geplakt en vervolgens weer teruggeplakt, maar het lukt niet
Heeft iemand een oplossing? Graag even de emailadressen achterelkaar uittypen! Alvast bedankt voor de moeite!
Ik gebruik dan de mail merge.
Ik heb soms per klant meerdere emaildressen waar ik iets naar toe moet sturen.
Het lukt mij (zie excel)Bekijk bijlage Mail helpmij.xlsx alleen om iets naar klant D te sturen, omdat dit slechts een email is.
Als er meerdere emailadressen staan in de regel, lukt het niet.
Ik heb de volgende interpunctie gebruikt: , ; &
Ook de emailadressen in outlook geplakt en vervolgens weer teruggeplakt, maar het lukt niet
Heeft iemand een oplossing? Graag even de emailadressen achterelkaar uittypen! Alvast bedankt voor de moeite!