gregortman
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 nov 2005
Beste mensen,
Ben al een half uurtje aan het zoeken maar kan het niet vinden.
Ik heb een 2003 acces klanten db, nu heb ik het volgende:
Als ik bezig ben met een klant: bijv gegevens van klant "H" en klant "q" belt mij met een vraag over zijn gegevens, dan zoek ik klant "q" op en handel de vraag af.
Vervolgens moet ik dus via de "keuzelijst met invoervak" weer zoeken naar klant "H" en dan weer verdergaan met deze klant.
Is er een manier of code om te zorgen dat ik direct terugga naar de laatst behandelde record??.
Ik bedoel dus niet :
Deze twee varianten voor vooruit en achteruit heb ik in mijn database zitten maar, voldoen niet aan mijn vraag.
Moet ik hiervoor een aparte tabel maken die opslaat welke records ik heb bezocht of .........
Ik hoor het graag van jullie
Met vriendelijke groet
Gregor
Ben al een half uurtje aan het zoeken maar kan het niet vinden.
Ik heb een 2003 acces klanten db, nu heb ik het volgende:
Als ik bezig ben met een klant: bijv gegevens van klant "H" en klant "q" belt mij met een vraag over zijn gegevens, dan zoek ik klant "q" op en handel de vraag af.
Vervolgens moet ik dus via de "keuzelijst met invoervak" weer zoeken naar klant "H" en dan weer verdergaan met deze klant.
Is er een manier of code om te zorgen dat ik direct terugga naar de laatst behandelde record??.
Ik bedoel dus niet :
Code:
Private Sub Volgende_klant_Click()
On Error GoTo Err_Volgende_klant_Click
DoCmd.GoToRecord , , acNext
Exit_Volgende_klant_Click:
Exit Sub
Err_Volgende_klant_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Volgende_klant_Click
End Sub
Deze twee varianten voor vooruit en achteruit heb ik in mijn database zitten maar, voldoen niet aan mijn vraag.
Moet ik hiervoor een aparte tabel maken die opslaat welke records ik heb bezocht of .........
Ik hoor het graag van jullie
Met vriendelijke groet
Gregor
Laatst bewerkt: