Naast Windows 7 ook XP samen .

Status
Niet open voor verdere reacties.

westcoastam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Vraag:
Is het mogelijk om in mijn laptop waar Windows 7 op staat-
Ook een tweede besturing systeem er bij te zetten?
En dan bedoel ik natuurlijk Windows XP
reden ik ben zendamateur , in dat wereldje loopt men hopeloos achter met de software .
voor vista of seven is er haast niets .
Vr Gr Vincent.

Welke versie van windows 7 heb je?

Er bestaat namelijk een xp mode in windows 7.

Greetzz,
Timo

Welke versie van windows 7 heb je?

Er bestaat namelijk een xp mode in windows 7.

Greetzz,
Timo

Ik heb Windows 7 Home premium
Als het met XPmode gaat ben ik gered ! ik zou alleen niet weten hoe .
mv.gr. Vincent

Werkt perfect !!

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

Edit: Je hebt HP zie ik, dat gaat niet werken dan helaas.

Je zal dan een partitie moeten maken en daar XP opzetten maar dan krijg je problemen met de bootmanager wat eventueel opgelost kan worden met EasyBCD ( na ingelicht te zijn door Harry ) maar zeker is dit niet.
Ik ga ervan uit dat dat wel moet lukken maar wellicht kan iemand hier 100 % duidelijkheid over geven.

Laatst bewerkt:
Werkt perfect !!

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

Edit: Je hebt HP zie ik, dat gaat niet werken dan helaas.

Je zal dan een partitie moeten maken en daar XP opzetten maar dan krijg je problemen met de bootmanager wat eventueel opgelost kan worden met EasyBCD ( na ingelicht te zijn door Harry ) maar zeker is dit niet.
Ik ga ervan uit dat dat wel moet lukken maar wellicht kan iemand hier 100 % duidelijkheid over geven.

Klopt,

Windows 7 home premium ondersteund geen xp mode. Dan zul je toch een apparte partitie moeten maken en daar xp op installeren. Je kan dan alleen geen windows 7 meer opstarten. Je moet dan op xp easyBCD installeren en aangeven waar windows 7 staat. Als je dat hebt gedaan kun je normaal gewoon tussen windows 7 en xp wisselen.