Op www.ru.nl/testcwpxmlxslt heb ik een formulier staan dat als je op 'Save and print' klikt, de velden moet controleren. Dit is geen probleem, behalve als je de allereerste keer op deze pagina komt; dan wordt er niets gecontroleerd en ga je meteen (zonder foutmelding of iets) naar de volgende pagina. Dat is natuurlijk niet de bedoeling: juist dan moeten de velden nagekeken worden, omdat een persoon maar één keer een formulier in moet vullen.
Nadat je één keer op 'Save en print' hebt gedrukt, doet 'ie het daarna wel altijd, ook als je de geschiedenis verwijderd hebt.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb het bestand bijgevoegd zodat de code na te lezen is (was erg veel om hier in te plakken).
Alvast erg bedankt!
Nadat je één keer op 'Save en print' hebt gedrukt, doet 'ie het daarna wel altijd, ook als je de geschiedenis verwijderd hebt.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb het bestand bijgevoegd zodat de code na te lezen is (was erg veel om hier in te plakken).
Alvast erg bedankt!
Bijlagen
Laatst bewerkt: