namen voorstellen in Aan en CC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
De optie namen voorstellen in Aan en CC staat bij mij aangevinkt, zeer praktisch omdat het wel wat tijdwinst oplevert.

Maar sinds kort geeft Outlook geen voorstellen meer of toch zeer weinig; er worden enkel nog namen voorgesteld waar ik de dag zelf nog naartoe gemaild heb. Van zodra ik Outlook een keer afsluit en opnieuw start, is hij alles 'vergeten'. Vroeger lukte dit zonder problemen.

Ik geloof niet dat ik onlangs iets aan de instellingen gewijzigd heb. Waaraan kan dit liggen?

Lollie :o

Mijn probleem is intussen opgelost, heb de oplossing op internet gevonden. Mochten nog mensen met hetzelfde probleem zitten, misschien heb je hier iets aan.

Suggest Names Doesn't Work?
Do you have a problem with Outlook 2002/2003's autocomplete cache not working, but 'Suggest names while completing to To, CC, BCC fields' is enabled in Tools, Options, Preferences, E-mail Options, Advanced?

Try renaming the *.NK2 file for your profile (C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Microsoft\Outlook) and restart Outlook. Outlook will create a new one for you.

Notes:
You can rename or delete the NK2 file if you want to get rid of all addresses in your autocomplete file.

Outlook 2000/98 doesn't offer autocomplete, only autoresolution. Autoresolution information is stored in a file with the extension 'nick'. You can delete it to reset your autoresolution data.​

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan