NAN N Go iGO 8 Meerpuntsroute ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Wie kan me helpen .. ik gebruik op mijn Navman N20 de software iGO 8 . Nu wil ik een tussenpunt in een route plannen . Bijv. ik start in Amsterdam en wil naar Hengelo ( O ) . Als tussenpunt wil ik dan Utrecht invoeren omdat ik via Utrecht wil reizen en niet via Amersfoort . Dus eerst heb ik Hengelo ( O ) met straatnaam en huisnr. ingevoerd . ( dit omdat het om een uitbreiding van een route gaat ... er moet dus een route actief zijn ) . En nu kan ik dus als tussenpunt Utrecht in typen maar nu moet er ook een straat gekozen worden of .. midden van de stad . Echter >>> ik wil niet ergens IN Utrecht zijn maar langs deze stad rijden .. dus mijn route naar Hengelo moet VIA ( of langs ) Utrecht voeren . Als ik midden van de stad invoer zou ik dus eerst naar het midden van de stad moeten rijden ... en dan vandaar pas verder kunnen gaan .
Of ... doe ik iets niet goed ? Graag hulp !

Hoi,

idd die optie heb ik ook wel eens problemen mee.Ik zoom gewoon in op de kaart en tik een punt aan op de snelweg waar ik vermoedelijk moet passeren(als je schaal groot genoeg is moet het wel lukken) en zo via volgend punt instellen.

Succes

Hoi,

idd die optie heb ik ook wel eens problemen mee.Ik zoom gewoon in op de kaart en tik een punt aan op de snelweg waar ik vermoedelijk moet passeren(als je schaal groot genoeg is moet het wel lukken) en zo via volgend punt instellen.

Succes
Da's een mooi idee ! Kan ik eens proberen . Maar wat gebeurt er nu als je dat tussenpunt gepasseerd bent ? Gaan de aanwijzingen dan gewoon verder naar het eindpunt ? Of ... moet je dat opnieuw kiezen als bestemming ?
hartelijk dank voor je reactie !

Hoi,

eens je je "tussenpunt" bereikt hebt zegt hij -u hebt uw bestemming bereikt-en dan gaat ie gewoon verder met begeleiding tot je eindbestemming.

Meer uitleg vind je op pagina 40 van deze handleiding

succes

Hoi,

eens je je "tussenpunt" bereikt hebt zegt hij -u hebt uw bestemming bereikt-en dan gaat ie gewoon verder met begeleiding tot je eindbestemming.

Meer uitleg vind je op pagina 40 van deze handleiding

succes
Beste John ... erg bedankt voor je uitgebreide hulp .. ik ga het nog eens goed uitproberen en misschien heb ik nog wat hulp nodig ...
Misschien tot later .
gr . Stef .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan