Napoleon total war lege balkjes help please

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinkortekaas

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Hallo mensen.
het is heel raar.

1e probleem.
Eerst heb ik op me computer zelf napoleon total war geinstaleerd. Toen krijg ik ineens een steam update en moest ik 6 uur wachten, hoeveel ik een redelijk snelle computer heb.
Ik heb gewacht en toen ik het kan spelen kan ik geen land war spelen, als het balkje bijna klaar was bij laden, bleef die knipperen op het laatste stukje en gebeurd er niks

2e probleem
Ik heb het nu ook geinstalleerd op me laptop, daar ging die update in 2 minutjes, en leek de installatie heel anders, ik hoefde niet eens de code in te typen.....
Heel vaag dus, maar als ik het spel start, dan krijg ik een leeg wit scherm, met een pijltje, napoleon enz zegt wel wat maar ikz ie het niet. Als ik dan in het menu ben dan zie ik lege blauwe balkjes zonder text.
Ik drukte op wat balkjes en starte campagain, dan zie ik wel wat en hoor allerlei dingen. Maar alle balkjes waar text in hoort te staan is leeg....
Speel ik een te hoge combabiliteit of zoiets:P? hoe maak ik dit lager of is er een andere probleem?

Please help me met 1 van de problemen zodat ik op me computer of op de laptop kan spelen

toevoeging

Daarbij wil ook nog even toevoegen dat ik bij can you run it alles pass had.
Dus het moet kunnen
Maar niet wat er aan de hand is.
Staat er iets uit misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan