Napoleon: Total War start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcorijk

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hallo Helpmij-ers,

Ik heb pas geleden Napoleon: Total War gekocht ( Orgineel, de Imperial Edition... )
Alles netjes geïnstalleerd, nergens foutmeldingen.
Maar als ik na het installeren het spel via Steam wil starten, gebeurt er niets ?
( als je in procesbeheer kijkt, zie je napoleon.exe komen, en na 2 seconde weer gaan )

Eventueel, voor als het nodig is, mijn specs :

Windows 7 x64 ( OS )
Intel Xeon 3.2 GHZ ( CPU )
8GB Intern geheugen ( RAM )
Ati Radeon 5770 ( VIDEO )
Asus Xonar DS ( SOUND )

Ik heb deze onderdelen in mijn HP XW6200 Zitten.

Het rare is, Empire: Total War werkt WEL, terwijl Napoleon: Total War juist dé versie was waar alles zoveel beter in geregeld was... ?

Kunnen jullie mij verder helpen ?

Alvast bedankt,

Marco

Misschien dat er ergens een bug in het spel zit wat nog niet lekker loopt op Windows 7.
Heb je al eens geprobeerd een andere compatibiliteit te proberen?
Herinstallatie wil vaak ook nog eens helpen.

Groeten, :thumb:

Hallo D0mzy,

Ik heb het geprobeerd, om N:TW gog eens opnieuw te installeren, en compatibiliteit geprobeerd, van zowel vista als xp..

Ook de drivers van de video- en geluidskaart natuurlijk netjes geupdate.

Nog tips ?

Met vriendelijke groet,

Marco

Ik ben verder niet bekend met Windows 7 en het spel wat je bedoelt.
Het waren tips die misschien konden helpen, maar helaas.

Misschien een dag geduld hebben tot een helpmij-er wel antwoord weet of maandag contact opnemen met de uitgever, of plaats van aankoop.

Succes! :love:

Ik heb Napoleon: Total war nu geinstalleerd op een andere computer bij ons thuis, die stukken minder is dan de mijne, maar daar doet hij het wel op ?
Het lijkt mij raargenoeg een hardwareprobleem, terwijl ik wel alle drivers geupdate heb ?

Iemand ?

Typ eens in menu start ''apparaatbeheer'' en ga dan voor jezelf eens na of er uitroeptekens of vraagtekens staan. Zo ja, kijk dit na. Zo nee, weet ik niet of het een driverprobleem is hoor! :thumb:

Nop, hier staan helaas geen uitroeptekens of dergelijke, omdat ik mijn pc in topconditie probeer te houden, kijk ik hier regelmatig op foutjes..

Drivers van mijn Radeon 5770 reeds geupdate naar 10-3, en mijn Xonar DS drivers waren nog up-to-date....

Je zou ook kunnen kijken naar de nieuwste drivers, of ze dan wel in orde zijn.

* Misschien krijg ik hier veel commentaar op of misschien klopt het helemaal niet wat ik zeg, daar ben ik me van bewust! *

Oftewel : Probeer tijdelijk eens de drivers te verwijderen die je nu hebt geïnstalleerd. Ik weet niet of het helpt, maar nooit geprobeerd is altijd mis. :thumb:

Dan heb ik eerlijk gezegd niet zo veel ideeën meer over.
Helaas.

Succes met je probleem! :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan