Napster,Kazaa...

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik heb internet verbinding maar kazaa of napster zeggen alletwee dat ik er geen heb...

ja, oke, ze hebben het mis, so what ???????

Dat was dus niet serieus bedoeld, maar als je goede antwoorden wilt ontvangen moet je wel goeie vragen stellen:

- HEB je ook feitelijk internetverbinding als de je progjes opstart?
- HEB je binnen beide progjes een account aangemaakt?

Dit zijn slechts 2 van de vele vragen die je aan jou kunt stellen om een beter beeld van je probleem te krijgen.

M.a.w. het is handiger om zoveel mogelijk informatie te verstrekken bij het stellen van je vraag. De kwaliteit van de antwoorden zal er door toenemen !

...

Heb alles wat ik moet hebben het is enkel dat hij mijn verbinding niet ziet...firewall ligt zelf af...

ik heb Napster gehad en werk tegenwoordig met Kazaa en ja, idd. in een enkel geval tijdens de installatie waren er wat moeilijkheden met de verbinding, maar na een aantal keren proberen lukte het altijd wel. Als je gewone IE werkt en je kunt ook mailen, dan is er met je pc / internet verbinding dus niets aan de hand,

advies derhalve :

loop alle instellingen binnen die 2 progjes eens door dan wel, verwijder ze en installeer ze opnieuw.

Laatst bewerkt:
is al gebeurt... heb kazaa al 2 keer geïnstalleerd ook Kazaa lite, en sinds gisteren heb ik ook eens Napster geprobeert geen enkel lukt, heb gisteren ook Real One player ofzo x geïnstalleerd en met dat programma kan ik ook geen verbinding krijgen met het internet..., ik kan wel op msn en IE

ik denk dat het aan Norton Internet Security ligt, ik kan hem namelijk niet configureren, ik moet hem afleggen voor IE en msn te gebruiken, alhoewel ik zeker ben dat er regels voor die programmas gemaakt zijn, ik heb zojuist Norton Internet Security verwijdert maar het is blijkbaar niet helemaal verwijdert, als ik opstart, zegt hij dat er dingen van Norton Internet Security weg zijn en je ziet ook het groen wereld bolletje niet meer in de rechterbenedenhoek, kan iemand mij zeggen hoe ik maak dat Norton Internet Security niet meer word opgestart als ik mijn pc aanleg?

zelf heb ik geen NIS doch de stappen om het opstarten te stoppen zullen wellicht niet veel verschillen van andere software?

-Kijk in het progje zelf of je ergens aan kan vinken dat 'ie tegelijk met Windows moet opstarten,
-Kijk eens onder documents and settings of het progje in de map opstarten staat, (verwijder 'm)
-is het progje al bijna verwijderd van hdd maar blijft het mee opstarten ? Kijk dan eens in msconfig.exe of 'ie daar tussen staat. Ja, vink 'm dan uit.

heb het programma verwijdert dus ik kan niet meer in het programma... maar er zijn enkele bestanden die ik niet kan verwijderen en die automatisch meeopgestart worden met de computer en ik kan ze daardoor ook niet verwijderen omdat ze in gebruik zijn dus wat zou ik nu proberen dat is hoe je de instellingen wijzigt van alles dat samen opgestart wordt met de computer (het bestaat, ben gewoon vergeten hoe ik eraan kom...)ik dacht iets bij uitvoeren en dan x intypen... maar ben vergeten wat :-(

in de veilige modus zou je ook nog een heleboel kunnen verwijderen, maar beter is om het volgende te doen:

kennelijk heb je Norton niet op de voorgeschreven wijze verwijderd.....? Installeer Norton opnieuw en zorg dat het programma op dezelfde plaats / in dezelfde mappen wordt geinstalleerd als voorheen. Configureer het programma na installatie minimaal, start opnieuw op en kies DAN voor verwijderen op de voorgeschreven wijze. (configuratiescherm, software, -> verwijderen)

Start opnieuw op en probeer een eventueel achtergebleven map te verwijderen, hetzij in de normale modus, hetzij in de veilige modus.

Kijk tot slot voor alle zekerheid in opstarten bij msconfig.exe (zou niet nodig moeten zijn als je het progje op de nette wijze hebt verwijderd)

Heb het wel op de "voorgeschreven wijze" verwijdert... en heb voor deze installatie al geprobeert om opnieuw te installeren en dan te verwijderen maar is niet gelukt, zal eens zoeken in veilige modus en alles verwijderen wat ik er van vind...

Geplaatst door MisterInsane
ik denk dat het aan Norton Internet Security ligt, ik kan hem namelijk niet configureren, ik moet hem afleggen voor IE en msn te gebruiken, alhoewel ik zeker ben dat er regels voor die programmas gemaakt zijn, ik heb zojuist Norton Internet Security verwijdert maar het is blijkbaar niet helemaal verwijdert, als ik opstart, zegt hij dat er dingen van Norton Internet Security weg zijn en je ziet ook het groen wereld bolletje niet meer in de rechterbenedenhoek, kan iemand mij zeggen hoe ik maak dat Norton Internet Security niet meer word opgestart als ik mijn pc aanleg?

Klik op Start->Uitvoeren->msconfig->opstarten(ofzo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan