Narnia doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Wij hebben onlangs het spel van 'de Kronieken van Narnia' voor op de pc gekocht, maar onze computer kan hem niet aan.
Onze computer is nu ong. 3 jaar oud, en tot nu toe pakte hij altijd alle spellen die wij kochten, zoals Fifa en Need for Speed, maar deze doet het echt niet.
Wat kan ik doen om onze computer weer te upgraden, en hoeveel gaat ons dat ong. kosten? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Voordat ik hem straks naar een computer winkel breng zou ik hierover graag wat meer willen weten.

Wij hebben nu het volgend systeem:
AMD Athlon Processor MMX - 3D Now - ~1,2 GHz
256 Mb RAM
Direct X9
Nvidia Geoforce 4MX420
Windows XP

Hij geeft een of andere melding over Pixel Shader en Vertex Shader??

Grafische kaart zeker?? Maar wie kan mij hierover meer vertellen??

Groeten America

Laatst bewerkt:
Zeker weten dat je videokaart verouderd is.
Je hebt tegenwoordig zo veel videokaarten, dat het moeilijk is om te bepalen welke je het beste kunt nemen.
Wat is je budget voor een nieuwe videokaart?

Geen idee , ben me ook wel bewust van het feit dat ons systeem wat verouderd is, maar ben ik er dan wel met alleen een nieuwe videokaart? Of komt er nog meer bij kijken?
Ik heb er denk zo'n 100 tot 150 euro voor over, of is dat een beetje weinig, ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept? Dus kan nog alle kanten op.

Gr. America

ik heb anderhalf jaar terug een n-vidia gekocht.een gforce fx 5200.256mb.
was toen 110 euro.het is niet de nieuwste maar alle spellen die ik er mee wil spelen doen het.zelfs doom3 niet alle opties staan daar op maximaal.
als je echt spellen zoals battlefield2 f.e.a.r. wilt spelen.moet je portemonee ook verder openen.die g-force heb ik zien leggen voor 75 euro.

ikzelf speel nooit spellen behalve tetris,pac-man dus veel verstand heb ik er niet van

videokaart is stilaan voor te gamen aan verouderen
cpu is ok nogal laag
en geheugen voor xp is nogal aan de weinige kant

mr zei:
ik heb anderhalf jaar terug een n-vidia gekocht.een gforce fx 5200.256mb.
was toen 110 euro.het is niet de nieuwste maar alle spellen die ik er mee wil spelen doen het.zelfs doom3 niet alle opties staan daar op maximaal.
als je echt spellen zoals battlefield2 f.e.a.r. wilt spelen.moet je portemonee ook verder openen.die g-force heb ik zien leggen voor 75 euro.

Ja, ok, maar is met deze videokaart dan het probleem opgelost van de Pixel en Vertex Shader? Ik heb deze kaarten voor rond de 45 euro op internet zien staan?? Dat valt dan toch nog wel mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan