Narrowcasting pagina updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

showa

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Wanneer ik in een openbare ruimte ben zie ik vaak info schermen welke info afwisselen met weer en nieuwsberichten.
Nu hebben we op het werk een NarrowCasting programma met scherm in de kantine gekregen en proberen we hier op een leuke manier vulling aan te geven.
Wanneer we echter een template maken met de link naar nu.nl video met daarin bv 60 seconden het laatste nieuws gaat dit goed, alleen speelt de video na 4 dagen nog steeds het zelfde nieuws.
Kunt u misschien vertellen hoe we zelf-verversende nieuws video’s in beeld zouden kunnen krijgen?
Op internet kunnen we hier niets over vinden.
We gebruiken voor Narrow Casting overigens een nuc met Windows Edge.

Het is handig om te vertellen hoe je die video nu aan je template hebt toegevoegd. Je zult op een bepaalde manier een time-out moeten aangeven die even lang is als de video zelf is.

De software welke we gebruiken is van tdm signage.
We gebruiken een template waarin we naar een webadres kunnen verwijzen en vervolgens stellen we in dat we bv 60 seconden naar het nieuws willen kijken. Op zich gaat dit goed, maar we krijgen iedere keer het zelfde nieuws.
Wat wij zijden willen is dat we de nieuwste nieuws video’s te zien krijgen zodat er bij een update van nieuwsvideos ook de update wordt gepresenteerd.
Een exacte tijd instellen kan dus niet want niet elke video heeft de zelfde tijdsduur.

En wat staat hierover in de handleiding. Kan mij zo voorstellen dat het iets met caching heeft te maken en je dit in dit geval anders wilt instellen.

Als je een ietwat simpeler oplossing wilt dan kun je bijv. ook eens kijken naar Yodeck.com icm een Raspberry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan