NAS in combinatie met een torrent client

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2010

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Ik snap niet wat je vraag is. Ternminste, wat hebben RSS feeds nu met torrents te maken. Kun je dat eens uitleggen?

er zijn bepaalde sites welke automatisch aangeven wanneer er een nieuwe torrent (episode van bijvoorbeeld een bepaalde serie) uitkomt. Dit wordt gecommuniceerd via een RSS. Deze wordt door de torrent client gelezen waarna de betreffende torrent automatisch in de dowload lijst komt te staan.

Je hoeft nu dus niet elke nieuwe torrent van deze serie in je download lijst te zetten omdat de RSS feed dit voor je doet.

utorrent is een voorbeeld van torrent programmas welke deze functie hebben.

Je hoeft nu dus niet elke nieuwe torrent van deze serie in je download lijst te zetten omdat de RSS feed dit voor je doet.

Gaaf! Leer ik ook weer wat :thumb: Wist ik namelijk niet. Ik ga daar eens naar zoeken.
Wat betreft je vraag denk ik dat dit niet ondersteund wordt door nassen. De torrent functie is al al heel wat op het embeded linuxsysteempje van een NAS. Mocht iemand het tegendeel kunnen beweren, dan ben ook ik geinteresseerd.

Graag gedaan error

Is er iemand die de reactie van Error kan bevestigen? Of misschien een andere mannier weet om dit voor elkaar te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan