linders007
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2010
hallo
Ik heb een nogal uitgebreid advies nodig.
Laat ik beginnen met de opslag.
Afgelopen week was onze laptop waar eigenlijk al onze foto's en video's zijn opgeslagen stuk gegaan .
We zijn er toch achter gekomen dat we nogal veel digitaal opgeslagen hebben(foto's,video's....)
gelukkig was alleen het moederbord stuk en kon de rest gered worden.
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen om hier toch altijd nog een backup van te hebben.
*Een externe HD(ssd?)
*Een Nas (waarvan ik denk dat die ook stuk gaat want hij staat altijd aan en draaiende onderdelen gaan nu eenmaal stuk)
*Welke opties zijn er nog meer(betaalbaar??)
En nu de mediaspeler.
ik wil graag een mediaspeler maar ik weet niet of dit echt een toegevoegde waarde is .
Ja ik download films zo nu en dan , is het het waard om alleen daarvoor en af en toen een foto te kijken een mediaspeler te kopen?
Of Is een NAS alleen al voldoende ?
igg alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb een nogal uitgebreid advies nodig.
Laat ik beginnen met de opslag.
Afgelopen week was onze laptop waar eigenlijk al onze foto's en video's zijn opgeslagen stuk gegaan .
We zijn er toch achter gekomen dat we nogal veel digitaal opgeslagen hebben(foto's,video's....)
gelukkig was alleen het moederbord stuk en kon de rest gered worden.
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen om hier toch altijd nog een backup van te hebben.
*Een externe HD(ssd?)
*Een Nas (waarvan ik denk dat die ook stuk gaat want hij staat altijd aan en draaiende onderdelen gaan nu eenmaal stuk)
*Welke opties zijn er nog meer(betaalbaar??)
En nu de mediaspeler.
ik wil graag een mediaspeler maar ik weet niet of dit echt een toegevoegde waarde is .
Ja ik download films zo nu en dan , is het het waard om alleen daarvoor en af en toen een foto te kijken een mediaspeler te kopen?
Of Is een NAS alleen al voldoende ?
igg alvast bedankt voor jullie reacties