Joery360
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2012
Hallo,
Een paar weken geleden heb ik van mijn oom een Synology DS 106e gekregen, een NAS.
Eerst had ik hm aangesloten op mijn router alleen vanwege het lawaai (voornamelijk van de fan) wilde mijn moeder
hem niet meer in de woonkamer hebben (onze modem en router staan in de woonkamer)
Is het dus mogelijk om de NAS te installeren naast mijn computer. Hij hoeft niet continu met het internet verbonden te zijn.
Maar ik wil wel via mijn webbrowser instellingen kunnen wijzigen enz...
Mijn computer is via een Wireless USB stick verbonden met de router. De LAN poort in mijn computer is vrij.
Is het mogelijk om mijn NAS te verbinden met mijn computer?
NAS: Synology DS 106e
Router: NETGEAR WNR2000
Modem: Cisco Kabelmodem Zeelandnet
Wireless USB: NETGEAR WN111 v2
Een paar weken geleden heb ik van mijn oom een Synology DS 106e gekregen, een NAS.
Eerst had ik hm aangesloten op mijn router alleen vanwege het lawaai (voornamelijk van de fan) wilde mijn moeder
hem niet meer in de woonkamer hebben (onze modem en router staan in de woonkamer)
Is het dus mogelijk om de NAS te installeren naast mijn computer. Hij hoeft niet continu met het internet verbonden te zijn.
Maar ik wil wel via mijn webbrowser instellingen kunnen wijzigen enz...
Mijn computer is via een Wireless USB stick verbonden met de router. De LAN poort in mijn computer is vrij.
Is het mogelijk om mijn NAS te verbinden met mijn computer?
NAS: Synology DS 106e
Router: NETGEAR WNR2000
Modem: Cisco Kabelmodem Zeelandnet
Wireless USB: NETGEAR WN111 v2