NAT probleem Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
37.163
Heb even wat hulp nodig. Niet gehinderd door al teveel kennis over het NAT poorten gebeuren kwam ik bij een familielid het volgende probleem tegen:

na downloaden van Azureus en Java en installatie van beide tools werd Azureus gestart. Even de configuratiewizzard gedraaid en bij het testen van de standaard poort kwam een foutmelding dat de poorttest was mislukt.

Ik heb geen flauw idee of dit simpel op te lossen is of dat je hier specifieke deskundigheid voor nodig hebt.
De machine die het betreft zit middels een router aangesloten.

Als er meer info nodig is hoor ik het graag.

Opm. bij mijzelf (geen router) beide tools geinstalleerd en de configuratiewizzard van Azureus uitgevoerd : liep probleemloos. Vervolgens Torrentfiles kunnen downloaden.
Dat willen we hier nu ook, maar hoe............ :confused:

Bekentenis : ik heb even geen tijd (zin) om alle achtergrond info over NAT tot mij te nemen, middels Google. Ik hoop dat het simpel op te lossen is.
 
Laatst bewerkt:
azureus gebruikt een IP poort voor de communicatie. Deze poort zal gemapped (doorgesluisd) moeten worden naar het IP-adres van de PC waarop het programma draait. Hoe dit moet staat in de handleiding van de router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan